`باران باش`

بـه‌نـامـ‌ ‌پـر‌وردگـارِ‌بــارانـ. . .

تو نگات چی داری که مهربونم میکنه : )

خونه مامانبزرگ نشسته بودیم دور سفره‌..ناهار کله پاچه بود

راستش کله پاچه دوست ندارم اما از بچگی اینطور در من نهادینه شده که لوس بازی در نیارم و یکم از آب کله پاچه با نون تلیت کنم بخورم : )) از این رو یکم از آبش تلیت کردم و با اضافه کردن مقدار زیادی آبلیمو سعی کردم با هر زور و زحمتی که هست بخورم...

اون بین بقیه داشتن درمورد اینکه کدوم تیکه ی این بره ی زبون بسته خوشمزه تره حرف میزدن و تعارف که از این بردار از اون بردار🤦🏻‍♀️مامانبزرگ منو دید..گفت فرشته چرا هیچی بر نداشتی؟ بیا از این فلان بهمانا بذارم برات ..درحالیکه میخواست واسم بذاره گفتم نههههههه مامانبزرگ دستتون دردنکنه همین خوبه...

بعداز یکم حرف و خنده و اصرار به خوردن،دایی جان مجرد گفت دیوار نچین برای خودت که این قبلا بره بوده و زنده بوده و این حرفا.."دیوارای ذهنتو بشکن"..دیسو گرفت سمتمو گفت بیا از این بردار خیلی خوشمزس(انقدر ذهنم درگیر بره بود نفهمیدم چی نشونم داد)..

همون لحظه یه بره با چشمای دلربا اومد تو ذهنم که زل زده بهم و داره با ناز بع بع می کنه🥺😖😓نتیجه این شد که جلوشو گرفتم و با اعتراض و بُهت گفتم دایییی این بره بوده😖🤦🏻‍♀️

باز بعداز کلی حرف ، دایی جان مجرد به شوخی گفت من ازدواج که خواستم کنم یه زن میگیرم که شجاع باشه..هی نگه اینو دوست ندارم اونو دوست ندارم..اینا نشون میده تو ذهنش دیوار ساخته..مثلا همین کله پاچه خوردن یا نخوردنش خیلی چیزا رو مشخص میکنه!

گفتم میپرسی ازش؟😂 گفت آره..جزء سوالای نکته داره😶

دارم فکرمیکنم مثلا مامانبزرگم زنگ میزنه یه جایی برای خواستگاری بعد بپرسه ببخشید دخترخانمتون کله پاچه میخورن؟ اگه نمیخورن که مزاحمتون نشیم🙊😂

قرار شد از این به بعد دور و بر کله پزیا دنبال زندایی بگردیم که مطمئن باشیم کله پاچه دوست داره😶😂



بابابزرگ عادت داره از تلویزیون دوتا برنامه رو نگاه کنه..یکی دکتر سلام! و یکی هم اخبار...

یکی دو روز بود بخاطر یسری عوامل ، تنظیم تلویزیونشون به کل خراب شده بود و حتی تصویر نداشت.. یکم شاکی بود که دوروزه برنامه هاشو ندیده : ) تعمیرکار گفته بود صدهزار تومن میگیرم برای درست کردنش...از نظر بابابزرگ قیمتش بی انصافی بود درنتیجه یکم خودش تنظیمات تلویزیونو دست کاری کرد تا درست بشه اما نشد..

بعداز ناهار(همون روزِ کله پاچه ای)  یکی از نوه ها از دایی جان مجرد طلب برنامه کودک و کارتون از تلویزیون کرد..

دایی بهش گفت تلویزیون خرابه و باید تعمیرکار بیاد تا درستش کنه..

منم که تحت تاثیر حرفای سر سفره ناهار بودم ، گفتم دایی بیا دیوار ذهنمون خراب کنیم!

بدین ترتیب یکم خودمون سعی کردیم یکم هم طبق راهنمایی ها و آموزه های دلسوزانه ی مهندس گوگل پیش رفتیم

بعداز یک ساعت و چهل و پنج دقیقه پیروزی از آنِ ما شد ..

دایی جان گفت نتیجه ی دیوار شکستنو ببین : ))


خلاصه اینکه تعمیرکار تلویزیون خواستید درخدمتم! قیمت توافقی : )))

 +یه کِیسِ کله پاچه خور سراغ ندارید زنداییم بشه؟! : ))


++ دیوارهایی که تو ذهنمون ساختیم رو بشکنیم...دست برداریم از فکرهای منفی و مانع تراشی تو ذهنمون...

________________________________


عزیزززم😂😂😂💕

واقعا چطوری دلت میاد کله پاچه به اون خوشمزگیو نخوری؟😅

دلم خواست😋😅

(اشک در چشمانش حلقه میزند)

من برعکس توام عاشق کله پاچم دراین حد که خوردنش برام ضرر داره بخاطر چربی زیادش ولی به ازای روبه قبله شدنمم ازش نمییگذرم

البته اگه بقیه کوفتم نکنن مدام میگن محیا کم بخور برات خوب نیست محیا قرصاتوبخور و...😖

ولی دلم خواست ....

چشمشو زبونش خیلی خوشمزس:))))

 

همه فن حریف کی بودی؟:)

بهت افتخار میکنم تلویزیونو درست کردی:)❤

من معمولاً میزنم تنظیمات تلویزیونو خراب میکنم😅😂

داداشم درست میکنه از قدیم الایام همین بوده😅

 

شما چجور میخورید؟!😂🥴
زبونی که بره با کلی احساس باهاش بع بع میکنه رو ظالمانه با دندوناتون میجویید🥺🤧
چقدر عاشقی : ))..اجازه میدید برای امر خیر خدمت برسیم؟!😍❤

مرسی مرسی🙈😎
آدم قیمتا رو که میبینه ناخودآگاه همه فن حریف میشه😅💪🏼
😂😂

همونجوری که مرغ وماهی بیچاره رو شما میخورید😂😂😂😅

رونای کوچولوی مظلوم اون مرغو چطور دلت میاد بخوری؟

کله پاچه هم ماهمینجوری میخوریم فکرم نمیکنیم به بقیش مثل مرغ ،ماهی😅😂

 

من که قصد ازدواج دارم در خونمون به رو خواستگار بازه😂

مُرد اون زمانی که دخترا میگفتن میخوام ادامه تحصیل بدم😂😂😂

ولی منطقی نگا کنی وصلتمون نمیشه فردا  همه میپرسن آشنایتتون چطوری شکل گرفت

ماهم چنان قیافه عاشقانه میگیریم با ژست بگیم بخاطر کله پاچه؟😂

ازدواج کله پاچه ای😂😂😂

انشالله داییت یه دختر شجاع کلپچ خور نصیبش بشه😅😂

 

:'(

: ))آره بابا کی دیگه قصد و حال ادامه تحصیل داره؟؟!!!! : )))

میگید همه چیز از یه کله پاچه شروع شد : ))))
مرسی فعلا که محو معیاراشیم :/ : ))
 انشاءالله شما هم یه شوهر کله پاچه خر نصیبت بشه..انقدر کامنت قبلت
با علاقه از کله پاچه حرف زده بودی که فکرکنم یارت باید برای خوشحال کردنت
شبها کله پاچه بدست بیاد خونه..بجای گل و اینا : ))))

محیا😂😂😂😂

: ))) @محیا

منم متنفرم از کله پاچه

پستت و خوندم یادم اومد دیشب خواب مادربزرگ خدا بیامرزم و دیدم

به اندازه بیست سالی که نبود بغلش کردم😍😍

حتی تصور خوردنش هم یجوریه :|
به اندازه ی همه نبودنهاش...چه حس خوبی♡_♡ خدابیامرزدشون : )

واقعا وقتی بهش فکر میکنم نمیدونم چطور شد 

که بچه بودیم دو لپی سیراب شیردون میخوردیم 

و الان حتی تحمل بو و مناظرش هم مصیبته ! واقعا چطور ؟!

 

بقول وزیر ارشاد : و من از پاسخ در میمانم ...

اسیر شدیم تو دیوارای ذهنمون
 ولی اونایی که کله پاچه میخورن واقعا چطور خودشونو در برابر بو،مزه ،
 صحنه های متاثرکننده ای که از بره ی بینوا میبینن و تصوراتشون کنترل میکنن؟!!  =_=

: )

من کله پاچه دوست ندارم فقط مثل تو یکم اب کله پاچه میخورم

 

ای بابا ، وصلتمون نمیشه باداییت انگار:))))

 

 

تو هم نیمه شجاعی : ))

 : ))))) و دست تقدیر با کله پاچه بین آن دو جدایی افکند : ))

با کله پاچه مهربون باشید :) 🤤

من همونقدر که عاشق پیتزا و لازانیام،عاشقِ کله پاچه هم هستم😋😋

محیا بزن قَدِش 😁🖐 اینا سلیقه ی غذایی ندارن 😅😂🤣

ما آدمای لطیف روحی هستیم : ))) این از مهربونیمونه که نمیخوریمش : ))
:/
بابا با سلیقههههه : ))))
@محیا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم
موجیم که آسودگیِ ما عدمِ ماست . . .
...............................................................
به دور از شلوغی های شهر و هیاهوی مجازی ، می نویسم از احساسم،گذر روزهایم و پیش آمدهای زندگیم...
Designed By Erfan Powered by Bayan