`باران باش`

بـه‌نـامـ‌ ‌پـر‌وردگـارِ‌بــارانـ. . .

پویش درخواست از《بیان》برای توسعه خدمات《بلاگ》

سلام!

چندوقت پیش در یکی از وبلاگها( وبلاگ جناب کامیار) مطلبی میخوندم باعنوان "بیان را چه شد؟! "

حتما به کم کاری های اخیر مسئولین بیان ، توجه کردید...بروز رسانی خدمات یک طرف و پاسخ ندادن به سوالات و مشکلات کاربران یک طرف دیگه...

جدیداً پویشی راه افتاده که از اینجا شروع شد ...قرار بر اینه که مطالبات خودمون رو با این تیتر ثابت ، پست کنیم و پنج نفر هم به این پویش دعوت کنیم...

باشد که مسئولین پاسخگو باشند...

موارد پیشنهادی و خواسته های من :

۱_مسئولین بیان به بیان بازگردند!

۲_آماری که ارائه میشه ، زیاد دقیق نیست...مثلا یکی از موارد اینه که  بازدید نویسنده ی وب ، از وب خودش ، باید جدا از تعداد بازدیدکننده ها و نمایش ها حساب داده بشه...

۳_قابلیت منشن کردن افراد به وجود بیاد...

۴_امکان تهیه ی نسخه ی پشتیبان فعال بشه...اگه نوشته های عادی رو درنظر نگیریم ، واقعا بعضی نوشته ها باید ماندگار باشند..

۵_تو پنل مدیریتی یه امکانی به وجود بیاد که پست های "خوانده نشده" از یک نویسنده رو به ما نشون بده نه پست های جدید ایشون رو...مثلا فرض کنید کسی یک هفته از وبلاگش دور باشه...موقعی که پنل رو باز میکنه ، فقط پستهای جدید رو نشون میده درحالیکه ممکنه یه نویسنده ، این آخرین پست آن هفته اش باشه و قبل از آن چند پست دیگر هم منتشر کرده .


و مواردی که بقیه ی دوستان اشاره کردن...

انشاءالله که موثر واقع بشه : )

تشکر از آقای هیچ که دعوت کننده ی من به این پویش بودند...

دعوت میکنم از نویسنده های عزیز وبلاگهای : ماه بی همتا ، یک جرعه لبخند ، زندگی با عطر هِل ، رنگ عشق ، سرزمین من

(البته همه دعوت هستند) که اگر دوست داشتن ، تو این پویش شرکت کنن...

«بیان را چه شد» را امیر رضا کامیار نوشته بود، اینجا
http://amirkamyar.blog.ir/archive/1398/1/


درسته..تشکر که گفتید 🌸
ممنون بابت قبول دعوت، امیدوارم پاسخی داده بشه به این کمپین، حتی اگر شده بیایند بگویند قادر به انجامش نیستیم
خواهش میکنم..وظیفست...
امیدوارم...
سلام مجدد
با گزینه سه موافقم.
ولی نظرم اینه  بالا سرِ قبری که داریم گریه میکنیم، خالیه...{تحریف ضرب المثل:)) }
شده شبیه دعا کردن در مقابل بتهای جاهلیت... خدایان "بیان" با یه سفینه اینجا رو ترک کردن رفتن و معلوم نیست کی سِروِر، اینجا نابود کنه. 
داشتم یه نموداریو نگاه میکردم blog.ir جزو دوتای آخرِ لیست وبلاگهای فارسی بود. گناه داریم. داریم اینجا به فنا میریم.
یه زمانی همین بیان امکان نسخه پشتیبان داشت. نمیدونم یادتونه یا اصلا خبر دارید یا نه. من وبلاگ قبلیمو ازش بک آپ گرفتم. مجبور بودم حذفش کنم. اما هرچی رفتم تو ایمیلمو اون لینکو باز میکردم توش هیچی نبود..خالی. پوچ. 

سلام : )
نظر من نیز...البته یه کور سو امیدی دارم که پُر باشه : ))
دقیقا فکرکنم کلا از کره ی زمین خارج شدن چون هرجای دنیا هم باشن ، حداقل یه شب قبل از خوابشون قاعدتا باید یادی کنن از اثری که یه زمانی خلق کردن ، و بعد یه سر بزنن ببینن در چه حاله :|
نه نمیدونستم...  : (
فوقش اگه جوابی ندادن ، سعی میکنیم سیستمشونو هک کنیم تا مدیریتش دست خودمون بیفته :|  : ))
(البته نمیدونم واقعا امکان همچین چیزی هست یا نه )
سلام
تعجب.تعجب و باز هم تعجب. 0_o
داشتم این مطلبتون رو می خوندم که دیدم از منم دعوت شده. :)
الان من باید چه کار کنم؟؟
سلام
 : )))
عزیزم اگه دوست داری ، رو کلمه ی "اینجا" که تو پست مشخص کردم ، کلیک کن تا توضیحات شروع کننده ی پویش رو ببینی
و بعد یه پست با همین عنوان بزن و ۵ تا در خواست (درخواستهای خودت یا تکراری) بنویس و در آخر هم پنج نفر رو دعوت کن...
امیدواریم که هرچی تعداد پستها بیشتر بشه ، احتمال پاسخگویی بیان هم بالاتر بره‌...
سلام. ممنون شرکت کردید. مورد ۱ واقعا خوب بود :)
سلام. وظیفست
تشکر که این پویش رو راه انداختید...
: ))
به نظرم گاهی به فکر بودن یه بخشی باشه وقتی غصه داری یکی بیاد بگه غصه نخور :)
اینو بیان نمیتونه کاریش کنه میدونم ..
: ) فرض کن تو بخش مدیریت یه جا نوشته باشه : امکان همدردی و امیددهی : ))
عزیزمممم... : (
دنیا هنوز عقبه و توانایی درک خیلی چیزا رو نداره : (
سلام
با عرض پوزش، بنده هیچ امیدی این پویش ندارم.
تا حالا چندین بار وبلاگ های مستهجن رو به بیان گزارش دادیم، امّا هیچکدوم  رو نبستن.
چنین آدم هایی که دین و ایمان و فرهنگ مردم براشون مهم نیست، مسلّما ما هم براشون مهم نیستیم مگر اینکه  نفع مادی و اقتصادی براشون داشته باشه.


در ضمن، برخی از امکاناتی که پیشنهاد شده، خیلی بدیهی هستند، و اینطور نیست که بگید اصلا خبر ندارن و تو جریان نیستند، برخی از امکانات یه تالار گفتوگوی ساده از بیان بیشتره.


بگردید ببینید میتونید نفع اقتصادی براشون جور کنید یا نه.
سلام.
منم امید ندارم  اما این حرکت جمعی ، یه کار مثبت و درجهت بهبود اوضاع هست
و حتی اگه جوابی داده نشه ، حداقل میدونیم که ما به اندازه ی خودمون و به راه های مختلف
برای تغییر تلاش کردیم و وظیفمون رو انجام دادیم...

بله درسته...
چی بگم : (
جنگ جنگ تا پیروزی ...
ما میتوانیم...
مریم جان شما هم به پیوستن به این پویش دعوتی : )
اولین موردی که گفتی خیلی مهمه واقعا! اصلا بیان ببینن اوضاعو!
دقیقا : (
مسئولینِ بَیان باید به بَیان بیان :|  : )
عه من امروز دیدم پستتو...
چشششممم حتما به روی چشم خواهرجان
چشمت بی بلا خواهری : )
(البته اگه دوست داری شرکت کن♡)
وبلاگ من بود :)

امیدوارم جواب بده این پویش ;)
بله ببخشید حضور ذهن نداشتم +_+
(لینک پستتون رو میذارم)

امیدوارم  : )
سه شنبه ۲۱ خرداد ۹۸ , ۱۴:۵۱ مردی بنام شقایق ...
سلام

خدایی 4 و 5 از همه مهمتره
سلام
بله‌ ، برای خودم هم این دوتا مهمتر از بقیه بودن

+ممنون از توجهتون : )

ممنون لطف کردین :) 3>
: )
سلام دوستان گل 😊
فرشتم من که خیلی عقبم😥😧
ولی مرسی عزیزم منم شرکت میکنم در اسرع وقت😘

شرخر شدن آخه شد آرزو اسی خان؟!😃
سلام : )
اشکال نداره عزیزم ...مچکر :*

:|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم
موجیم که آسودگیِ ما عدمِ ماست . . .
...............................................................
به دور از شلوغی های شهر و هیاهوی مجازی ، می نویسم از احساسم،گذر روزهایم و پیش آمدهای زندگیم...
Designed By Erfan Powered by Bayan