`باران باش`

بـه‌نـامـ‌ ‌پـر‌وردگـارِ‌بــارانـ. . .

خودت آسوده ای اما...

قرار بود برای یه هماهنگی ، با مطب خانوم دکتر تماس بگیرم...یک هفته ی تمام ،
صبح و عصر زنگ میزدم اما تلفن رو برنمیداشتن...نگرانی از دیرشدن موضوع باعث شد که به زحمت یه فرصتی پیداکنم و حضوری برم مطبشون و پیگیر بشم...
ترافیک بود و مطب ، اون سرِ شهر..‌.بالاخره بعداز کلی اعصاب خوردی رسیدم و هماهنگی ها انجام شد ؛
 قبل از اینکه بیام بیرون ، به خانم منشی گفتم "ببخشید؛تلفنِ مطب..." میخواستم بپرسم تلفن مطب شمارش عوض شده ؟ اما هنوز ادامه ی جمله ام رو نگفته بودم که خانم منشی متوجه شد چی میخوام بگم و با خونسردیِ همیشگیش گفت " عههههه زنگ زده بودی؟! "
من:"بله یه هفتست دارم تماس میگیرم." 
خانم منشی:" عههه خانم دکتر از هفته قبل رفته بودن تعطیلات؛ امروز اومدن 
برا همین مطب تعطیل بود : ) "
من :  ...    : |

این درحالی بود که خود خانوم دکتر گفته بودن این هفته حتما تماس بگیر :/
چرا آخههههههههههههههه؟؟؟؟

شاید اضطراری بوده !
همیشه قضاوت خوب کن تا حالت گرفته نشه :)
آخه باید تعطیلات رو از قبل بگن...
بله درسته شاید اضطراری بوده... : )  تا قبل ازاینکه برم ، فقط نگران بودم؛ ولی وقتی رفتم واقعا حالم گرفته شد ... : ))
دوشنبه ۱۳ اسفند ۹۷ , ۱۱:۳۶ یه مرضی هست که آدم پاهاشو

یه مرضی هست که آدم پاهاشو میچسبونه به بخاری یا شوفاژ تا بسوزه بعد یهو بکشه کنار تا خوب بشه بعد دوباره بچسبونه

.

.

.

اسم مرضشو نمیدونم ولی خیلی فاز میده

: |   : ))))))
چون ایشان دکتر شدن ولی وقت شناسی، صداقت، خوش قولی و احترام به دیگران را هنوز یاد نگرفتن
چی بگم : (    
بله صداقت و مسئولیت پذیری تو زندگیِ آدمها با هرجایگاهی که باشن خیلی مهمه...انشاءالله که همه بتونیم رعایت کنیم...
من کاملا بهت حق میدم من هم این شرایط برام امسال خیلی افتاده البته مال من بیشتر سر مشاوره بوده تا دکتر :| 
تازه جالب تر اینکه مشاور و منشی اصلا با هم هماهنگی ندارند تو بین تعطیلین  منشی بهم وقت داده مشاور رفته شهر شون مثلا 😐
 : ( 
: | 
اون لحظه که متوجه میشی خیلی لحظه ی بدیه : (
 انشاءالله دیگه پیش نیاد...
آخی
: (     ...
&خیلی خوش اومدید&


چه بد!!!😯😯
کاش همه یاد بگیریم وقت همه باارزشه و وقتی حرفی زدیم قولی دادیم پاش وایستیم!!😐
حالا ما که دستمون ب جایی بند نیست ولی سرمون بره قولمون یادمون نمیره.....ای که دستت میرسد کاری بکن😂😂
واقعا کاش یادبگیریم..اول از همه هم خودم...
تکبیییییییر !  : ))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم
موجیم که آسودگیِ ما عدمِ ماست . . .
...............................................................
به دور از شلوغی های شهر و هیاهوی مجازی ، می نویسم از احساسم،گذر روزهایم و پیش آمدهای زندگیم...
Designed By Erfan Powered by Bayan