`باران باش`

بـه‌نـامـ‌ ‌پـر‌وردگـارِ‌بــارانـ. . .

اولین سوغاتی جناب داداش : )

جناب داداش بالاخره "برای اولین بار" موفق به اخذ اجازه ی والدین برای رفتن به یه اردوی خارج از شهر اما درون استانی (به مدت یک شب) از طرف مسجد شد

: )  وقتی فهمیدم پدرومادر بهش اجازه دادن واقعا تو شُک بودم ×_×

جویای قضیه که شدم دیدم بنده خدا طبق تجربه ، انتظار داشته والدین گرام بهش اجازه ندن اما درکمال ناباوری ، بعداز یسری صحبت محرمانه ی دونفره مجوز رفتنش صادر شد : )  از مامان خانوم که جریانو پرسیدم دیدم از اردوی مذکور بررسی های گسترده ای داشتن ×_×

دیگه از حال و روز برادر نگممم که رو ابرا سیر میکرد : )))

...

و اماااا یه سوغاتی اوورده که خیلی برام با ارزشه و خیلی دوستش دارم :)

شاید ظاهراً همچین به سنم نخورده : )  یا قیمت کمی داشته باشه اما یه دنیا ارزش داره برام و وقتی می بینمش ذوق میکنم : ) تو اتاقم هم جایی گذاشتمش که همیشه در معرض دیدم باشه...واقعا یه چیزایی از جنس عشقن...و مادیات نمیتونه حقشونو ادا کنه...

اینم تصویر  سوغاتی خوشگلم :

  خیلی نازه نه؟! : ))))

برای داداش کوچیکم و خواهرم هم دوتا توپ کوچیک خریده : )

پ.ن ۱: نمیدونم دقیقا چی شده بود که دقیقا از ۲۴ اسفند تا الان ، انتشار مطلبم مشکل پیدا کرده بود و چیزی پست نمی شد : (   تا اینکه دیگه امشب صبرم به جان رسید و کمی تنظیمات رو دست کاری کردم به لطف خدا انگار مشکل رفع شد ^_^

پ.ن ۲:به دلیل پی نوشت بالا ، نشد میلاد امیرالمؤمنین مولا علی(ع) و روز پدر رو تبریک بگم ...&*&*&*&پساپس خیلیییییی خیلییییی مبارک &*&*&*&

پ.ن ۳:  ٪@٪@٪@٪@٪ سال نو مبارک : ) ٪@٪@٪@٪@٪

کانال باحال تلگرام
https://t.me/pack20400/1

سایت باحال
www.musicgelyan.com

با تشکر 
تشکر 
ای جانم:)
خدا حفظتون کنه
عاقا این کد امنیتی رو بردار چیه واسه یه نظر عدد تایپ کنیم انقدر تنبلم من

: )
ممنونم انشاءالله
یعنی میگی امنیت وبلاگم رو کم کنمممم؟؟!!!! حرفت مشکوکه :|  !! : )
ولی جداً میشه برش داشت؟ بررسی میکنم ببینم اگه بشه که خیلیم خوب

وای چه ناز حتما ارزش داره :))
: ) 
 صددرصد ^_^
خیلی نازه 😍
منم میخوام ازین داداشا ولی باید منتظر باشم بزرگتر شه:)
فک کنم السا هس اره؟؟ شایدم آنا ) من یکم زیادی تو شناخت عروسکا از زمونه عقب موندم 😁
 فاااااااان♡_♡   : ) 
البته همیشه به این مهربونی نیستااا : ))) 
منم اسمشو نمیدونستم...چندتا از دخترای فامیل وقتی دیدنش گفتن عههه السا :|
راستی وبتو پاک کردی؟؟ T_T
اتفاقاً ارزش مادی این هدیه کم هم نیست، به نسبت حساب کنی درصد بالای پول تو جیبی این گل پسر بوده

بله کاملا درسته : )
چن سالشه؟!
سال تو جدید 😃
۱۱ سالشه : )
سال شما هم جدید : ))) 
(تبریک جالبی بود تا حالا این مدلی نشنیده بودم)
عزیییییزم😍
خدا حفظتون کنه و سایه مامان بابا بالای سرتون.
انصافا هدیه ای که داداش میخره خیلی میچسبه
: )
ممنووونم انشاءالله همچنین شما
خیلی : )
خدا حفظش کنه
مچکرم : )
خدا عزیزان شما هم حفظ کنه
عزیززززم😍😍😍😍
خدا حفظتون کنه😍🌹
منم از اینجور هدایا با ارزش معنوی بالا زیاد دارم😍😍

بارها گفتم ب توپ و خواهری که دغدغه منم این کد امنیتی که باید بزنم😧
میخوای بگو بگم چجوری تو تنظیمات لغوش کنی....
: ))) 
ممنووون خدا عزیزان شما هم حفظ کنه ♡_♡
آشنا شما هم میگی امنیت وبلاگمو بیارم پااااایین؟!!! : )
آره یادم بدی که ممنون میشم...امروز میام اونور ازت میپرسم‌ 

سلام عزیزدلم فدات😘😍

نه عزیزم امنیت وب پایین نمیاد که!!
اون کد ۵ رقمی که انتهای ثبت نظر میزنیم رو برداری راحت تره....مثل بقیه وب ها!!😊
ببخشید دیروز نشد که باشم!!هر وقت بودی بیا بهت بگم 😘
سلام‌خواهرجون ♡
شوخی کردم : ) ..نَکه حالا چقدر اطلاعات ریخته تو وبم..نگران امنیتشم : )))
نه خواهش میکنم منم ببخشید چندوقته زیاد وقت نمیکنم بیام مجازی...
حتما مزاحمت میشم : )
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم
موجیم که آسودگیِ ما عدمِ ماست . . .
...............................................................
به دور از شلوغی های شهر و هیاهوی مجازی ، می نویسم از احساسم،گذر روزهایم و پیش آمدهای زندگیم...
Designed By Erfan Powered by Bayan