`باران باش`

بـه‌نـامـ‌ ‌پـر‌وردگـارِ‌بــارانـ. . .

^_^

تو هفته ای که گذشت ، یه روز بعداز اذان مغرب، با کلی خستگی بالاخره وقت کردم زنگ بزنم به کتابخونه که ببینم تعطیلات عیدش تمام شده یا نه...کتابخونه ی خوبیه و دوساله که گاهی اوقات میرم.. اما تعطیلیاش یخورده زیادن و ازاین نظر، منظم نیست :/
کد بخش حراست رو زدم و پرسیدم که گفت نه کتابخونه بستست :( پرسیدم از کی باز میشه؟ گفت منم نمیدونم تماس بگیرید :(
تشکر کردم و قطع کردم...بعد نمیدونم همون لحظه چه فکری کردم با خودم که پیش خودم گفتم نکنه کتابخونش تعطیله ولی سالن مطالش بازه؟! :|
همون موقع دوباره تماس گرفتم :) گفتم ببخشید سال مطالعه هم بستست؟؟ ×_×
نگهبانه اول یه مکثی کرد(فکرکنم با خودش گفته چه خنگیه این! ) بعد خیلی شمرده شمرده گفت:وقتی کتابخونه بسته باشه،سالن مطالعه هم بستست دیگه :/
وقتی قطع کردم یکم ذهنم رو متمرکز کردم تازه متوجه شدم چه سوال بیخودی پرسیدم :|


+پساپس یدونه Congratulation هم به مناسبت روز دندانپزشکی : ) 

امروز چندمورد بهش(یک عدد دانشجوی دندان) پیشنهاد دادم که یکی شو انتخاب کنه و قولشو بده...انتخابش این بود که هر موقع مطب زد ، ما رایگان بریم پیشش : ) هرچند این وظیفشه ها ولی خب به بزرگواری خودمون ، قولشو قبول میکنیم ^_^ ببینید بقیه ی پیشنهادا چی بوده که از سر ناچاری اینو انتخاب کرد :))))

اگر یک زمانی رسید که نظر من در این مملکت مهم بود، دستور خواهم داد که تمامی کتابخانه‌ها شبانه روزی هفت روز هفته بدون استثنا و تعطیلی کار کنند
انشاءالله اون روز برسه...مثلا چرا باید یه کتابخونه ای جمعه و تعطیلات رسمی تعطیل باشه؟!! اتفاقا بنظرم این مواقع،نیاز بیشتری هم به کتابخونه هم به سالن مطالعه احساس میشه...یا مثلا تعدادکتابخونه های یه شهر ، باید بیشتراز چیزی باشه که الان هست...اما متاسفانه در حق کتابخونه ها کم کاری زیاد داریم : (
وااااای کتابخونه ما هم همینطوره همش دوروز بسته دوروز بازع
: (   
سوپری سرکوچه بیشتر بازه تا این کتابخونه ها  :))))
اره واقعا 😂😂😂
چرا واقعا؟! خخخخخ : ))))
یعنی ما نابود شدیم از بس بسته شده و با اون حجم رو جابجا کردیم 
واااااای آره...بنظرم همه ی کتابخونه ها باید تعداد زیادی کمد قفل دار داشته باشن برای وسایل...کتابخونه ی اینجوریم هستاا ولی مثلا این که ازش نوشتم ، نداره و بعضیا وسایلشونو می ذارن تو ساک میذارنشون تو کتابخونه...ولی خب یک اینکه اعتماد خیلی سخته و دوم اینکه برای من جوری نیست که بذارم بمونن چون نیازشون دارم...  : (
نه من وسایلامو میبرم و برمیگردونم کتابامون رو میزاریم اونجا ولی روزایی که بسته هست برمیگردونیم یعنی قشنگ کمرمون نصف میشه ولی خب روزای دیگه میزاریم تو سالن مطالعه کسیم کاری ندارن باهاشون 
چه خوب خوش به حالت😢 روزایی که بسته ست😑😣
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم
موجیم که آسودگیِ ما عدمِ ماست . . .
...............................................................
به دور از شلوغی های شهر و هیاهوی مجازی ، می نویسم از احساسم،گذر روزهایم و پیش آمدهای زندگیم...
Designed By Erfan Powered by Bayan