`باران باش`

بـه‌نـامـ‌ ‌پـر‌وردگـارِ‌بــارانـ. . .

امتحان دارم...

"و افوض امری الی الله ان الله بصیر بالعباد"


امروز یه امتحان مهم دارم

خدایا من درسمو خوندم...میدونم یه کم کاریهایی داشتم اما سعیمو کردم خوب بخونم‌.‌‌..

بقیش رو به تو می سپارم...

امروز میتونه لحظه های خوبی داشته باشه و از اون روزای آفتابیِ بارونی باشه

بارونایی که فقط حس شدنین و دیده نمیشن..

خدایا آفتابِ امروزم رو بارونی کن..‌.آمین‌♡


+هم اکنون یه دختر گلِ در راه دانشگاه هستم که درسشو خونده،لباساشو اتو کرده،موهاشو بافته،استرس داره و ضربان قلبش تنده ، دیشب تا ۴:۴۵ بیدار بوده و بشدت خوابش میاد و خواسته و هدفش خوب دادنِ این امتحانه ...

التماس دعا...

+دیشب تو زمان استراحتم، همینجوری خودِ وبمو باز کردم...دیدم دو نفر آنلاینن : )  خیلی انگیزه گرفتم و ذوق کردم مرررسی : )))

ولی لطفا دیگه سعی کنید شبها تا دیروقت از مانیتور و گوشی استفاده نکنید  اینجا اونقدر خاص و ارزشمند نیست که بخاطرش به چشماتون آسیب بزنید..راضی نیستم!  *_^

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم
موجیم که آسودگیِ ما عدمِ ماست . . .
...............................................................
به دور از شلوغی های شهر و هیاهوی مجازی ، می نویسم از احساسم،گذر روزهایم و پیش آمدهای زندگیم...
Designed By Erfan Powered by Bayan