`باران باش`

بـه‌نـامـ‌ ‌پـر‌وردگـارِ‌بــارانـ. . .

قابِ دلخواهِ خانه من

آخرای سال ۹۳ مهمونِ خونمون شد...انقدر کوچیک بود که خورد تو ذوقم...آخه همیشه با لذت و حسرت خاصی از کنار خونه هایی که درخت گل کاغذی داشتن رد میشدم و فکرنمیکردم گل کاغذی ای که این همه ذوق به خونمون اومدنشو دارم یه نهال جوونِ بدونِ گل باشه...یادمه میپرسیدم یه بزرگترشو نداشت؟ کی گل درمیاره؟ چقدر طول میکشه تا بزرگ بشه؟
اولین باری که گل داد ، تو پوست خودم نمیگنجیدم...مگه ترکیبی قشنگتر از ترکیب سبز و صورتی و دیوار حیاطمون هم بود؟! وقتی بعد از یکی دو روز گلش افتاد زمین ، برش داشتم و گذاشتم لای کتاب زیستم...
اون سالها روزای خیلی سختی داشتیم...وجودش تو حیاط شد مایه ی روحیه دهی و امید...
صبحهایی که تو حیاط منتظر سرویس مدرسه بودم و هول هولکی کتابمو برای امتحانی که براش هیچی نخونده بودم ورق میزدم...روزای پر درد و استرسِ مامان...روزای پر کارِ بابا...روزایی که اکثر کارای خونه شده بود به عهده ی منی که چیز زیادی بلد نبودم...
کافی بود نگاهم بهش بیفته تا دوباره زنده بشم...
کم کم بزرگ شد..کم کم بزرگ شدم..کم کم اون بحرانهای زندگیمون گذشت...

یروز وقتی اومدم تو حیاط تو دمپایی گل افتاده بود...و این یعنی نقطه ی عطف برآورده شدن آرزوم و نگاهِ خدا... 

تو یه جمله؛ وجودش برای من یعنی "وَ بَشِّرِ الصّابرین"
بالاخره رسید به بالای دیوار و بعدشم اونور دیوار...حواسش هم به ماست و هم به همسایه ها و عابرای کوچه...
چند شب پیش هم دیدم ماه رو بغل کرده...

انگار ماه هم یوقتایی کم میاره...


+این رنگ زرد بخاطر نور چراغ حیاطه...

++موقعی که رنگ وبلاگم بجای سورمه ای سبز بود ، و عکس پروفایل هم صورتی و رنگ پاسخ هام آبی، دقیقا بخاطر درخت گل کاغذی بود...الان تغییر کرده ولی باز الهاماتی از همونه : )


به دعوت: مریم بانوی عزیزم 

شروع چالش:بلاگردون

همه دعوتید : )

ازحسودی درحال ترکیدنم!

 

:) وچرا درحیاط ما گل کاغذی نیست؟؟؟

 

ازاتاق فرمان اشاره میکنن چون حیاط ندارین:/

: ))))
درعوض کلی گلدون جینگول بینگول قشنگ دارید : )
ما هم حیاطمون حیاااااط نیست حیطه (حتی در حد یه حیاطِ با الف نیست : )  )

من عاشق گل کاغذی‌ام ^_^ بابابزرگم اینا دارن تو حیاط‌شون :)

و چه عکس قشنگی :)

: )) واقعا قشنگ و جذابه
ممنون : )
+دعوتی^_^

وای فرشته😍 چه عکس خوووشگلی😍😍😍😍

چه قاب خفنی😍😉

خیلیم قشنگ نوشته بودی:)❤

: ))ممنوووون
خودت قشنگ میخونی♡ ^_^

+دعوتی : )

به به چه گل خوشگلی 😍

خوشگل میبینی : ))

آشنا باز دیر رسید😅

از بس که کار وب و رسیدگی ب حیوونای شما وقتمو پر کرده...البته من از این مشغله ها راضیم😊

خب ببینم👀

عشق خودم خیلی شاعرانه و رومانتیک بود😍😍😍دستمال کاغذی داری😢😢😭😭من نمیدونم چرا بیشتر وقتا اشکم لب مشکم!! حتی وقتی خیلی شادم😃

آخی ماه رو بغل کرده 😍خیلی خاص و جذاب نوشتی...مثل خواهرم😍

با اجازه ی کپی برداری از قاب زیبای خونتون کردم واسه یادگاری😍

اینجا هم در وصف موقعیت بگم😌

چند تا عکس هنری دارم شاخ و برگا نور خورشید رو بغل کردن...بعد میذارم ببینی😊

اخ ! برم اهو خواهرم با گوریلت امشب با رعایت تموم پروتکل بهداشتی رفته بودن دسته ببینن...الان منتظرن ،میخوان برام از شور حسینی ها بگن😃

التماس دعا تو این شبهای عزیز❤

نگو اینجوری..دیگه به دیر رسیدن من تو جواب دادن کامنتا و دیدن پستا  که نمیرسه😅🤦🏻‍♀️
اینا هم دردسر شدن باید یه فکری به حالشون بکنیم...
اخییی..آره بفرما بردار...تازه تنو هم هست😌..آخه میدونی من عکس پشت جعبه ی دستمال خیلی برام مهمه😂همیشه یکی از تفریحاتم اینه پشت جعبه ی دستمال کاغذیا رو بخونم🤦🏻‍♀️
خاص و جذاب خوندی : )
راحت باش..کلا حساسیتی برای کپی از عکسا و مطالبم ندارم😄 خوشحالم که باعث ایجاد حس خوب برای بقیه هم شد : ))
😍😍پس منتظر دیدنشونم..دیرن عکسای طبیعی رو خیلی دوست دارم😍

شاید زیاد سر نزنم ولی همیشه به یادتونم...محتاجیم به دعا❤

چقشنگ ماه و در بر گرفته و این حرفا :)

 

دلم میخواست عکاسی حرفه ای از ماه بلد بودم بع با یه دوربین خفن یه عالمه عکس قشنگ میگرفتم از ماه و ستاره ها و اینا.

عکاسی نجومی بسی دوست.

 

: )) قشنگ خوندی
آره واقعااا..البته نمیدونم عکس تا چه حد نجومی مد نظرته : ) ولی بعضی وقتا نگاه میکنم میبینم چقدررر آسمون و ستاره ها و ماه و ابرها قشنگن
گوشی میارم عکس بگیرم هیچ کدومش تو عکس نمیفته :|ماه به زور شاید خوب بیفته ولی
بقیه ی آسمون هیچ...

قاب دلخواه منم گل چسب حیاطمونه ولی برای ما گل نمیده

منم خیلیییی خیلیییییی دوست دارم البته اسمشو نمیدونستم همیشه با توضیح برگ و رو دیوار بودنشون منظورمو به بقیه میرسوندم😅الان که گل چسب رو سرچ کردم دیدم اِ اسمشون اینه : ))
حیف که باغچمون تقریبا یه متره و دیگه جا نیست چیزی بکاریم...☹
قابتون رو دیر و خیلی عجله ای دیدم ولی واقعا عااالی بود و خیلی خوشگل...یادم باشه دوباره بیام ببینمش😍

قابش حال و هوایی داره ...

: ) فکرمیکرم برای بقیه یه عکس معمولی باشه و من فقط به واسطه ی خاطرات و انس و الفتی که باهاش داشتم
دیدنش پراز حسه برام و در نظرم قشنگه...
خوشحالم که تونسته این حس و حال رو منتقل کنه : )
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم
موجیم که آسودگیِ ما عدمِ ماست . . .
...............................................................
به دور از شلوغی های شهر و هیاهوی مجازی ، می نویسم از احساسم،گذر روزهایم و پیش آمدهای زندگیم...
Designed By Erfan Powered by Bayan