`باران باش`

بـه‌نـامـ‌ ‌پـر‌وردگـارِ‌بــارانـ. . .

🎊 🎊 🎉 🎊 🎉




سلام! خوش اومدید : )


💛💙🧡 دوستای خوب ؛

                   مثل فرشته ها😇 هستن...
                         اونا تو رو راهنمایی میکنن...
                                         وقتی نیاز داری ، کنارت هستن...
                                                         و توی لحظات سخت ، تو رو رها نمیکنن...
🧡💙💛

دوستِ دوست داشتنی🤗

و

مهربون😍؛


  یک جهان قاصدک ناز ، به راهت باشد
بوی گل نذر قشنگی نگاهت باشد
    و خداوند شب و روز و تمام لحظات
با همه قدرت خود ، پشت و پناهت باشد♡




بفرمائید از خودتون پذیرایی کنید : )

🥤🥤🥤🥤🥤🥤🥤🥤🥤🥤🥤🥤🥤🥤🥤🥤🥤🥤🥤🥤🥤🥤🥤🥤🥤

🍿🍿🍿🍿🍿🍿🍿🍿🍿🍿🍿🍿🍿🍿🍿🍿🍿🍿🍿🍿🍿🍿🍿🍿🍿

🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰


میز هدایا :)    :

(_ازطرف مریم بانو)




***خواهری تولدت مبارکککککککک***
انشاءالله سال خیلی خوبی داشته باشی و کلی اتفاقات قشنگ واست پیش بیاد♡ : )
دیری ری ری ری دیری ری ری ری دیری ری ری ری  ری
😍😍
تولو تولد تولدت مبارک 
مبارک مبارک تولدت مبارک

آشنا جونم عزیزدلم برات بهترینا رو آرزو میکنم و از خدا میخوام بهترینها رو برات رقم برنه
امیدوارم همیشه شاد و خندون و سلامت و خوشبخت باشی خواهری
😘😘😘😘😘😘
❤❤❤❤❤❤❤
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁
🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂
🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈
🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉

حالا دست دست👏👏👏👏
👏👏👏👏تولددددد تولددددد
تولدتتتت مبارککککک👏👏😍😍😍

فرشته جونم موزیک پلی کن
شادشو پلی کن😍😍😍
چی بذارم؟😍😅

حالا همه باهم:
عروس چقدر قشنگه
ایشالا مبارکش باد😍😍😍😂👏

میخواید خودم براتون کنسرت برگزار کنم؟؟😂😂
آره آره😍😂😂

اشنا انقد نخور! پاشو بیا کیکتو باهم بخوریم نچ نچ نچ شمکوووووووو
😂😂
 گل نورسیدمون کجایی؟؟؟
دوستان همه چی هست از خودتون پذیرایی کنید
😁
آشنا داره کیکو میخوره😂😂😂
جینگه جینگه ساز میاد از بالای شیراز میاد 

شازده دوماد غم نخور نومزدت با ناز میاد....


قیلیلیلیلیلی  

من درحال کل کشیدن .

تولده عیدشمامبارک
یار مبارک بادا  ایشالا مبارک بادا😍😂

گلیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلی👏👏👏👏
دست دست👏👏👏

شله شله👏👏👏
اشنا رفته گل محمدی خریده برده کاشون گلاب کشی
آشنا تو راه تلف نشدی که؟:))))
فرشته هر چی دوس دالی
فقط شاد مجلسی باشه😊
چی شده؟!
صبر کنید تقویم رو ببینم 🤔تولد ی جیگریه فردا؟!🙄
واااای😰😰😰😰
تولد منه!!!!🙊🙊🙊🙊
 اینجا رو ببین چیکار کردید🤗🤗🤗🤗
الهی من فدای قلب مهربونتون بشم که انقدر زحمت کشیدید😍😍😍😍
ای خدا ببین چطوری شرمندم کردن کیکشونم خرگوشیه😍😍😍
چه عکسای قشنگی😍😍😍
فدای مهربونیاتون بشم من رو ابرام الان😍😍😍
مرسی عزیزای دلم واقعا انتظار نداشتم تا این حد 😙😘😍💋
فدات عزیزم...
راه بیا کُشتی ما رو با اون چشمای عسلیت 😍😂😂

اهنگ میزارن یا چارتا اهنگ قرتی بزارم؟؟؟؟؟؟؟
محیصا آهنگ ندارم
یا بذار یا بفرست من می ذارم.
😁
محیصا بذار😂

بخون منم ادامشو میخونم😃
تققققققققققق

من زدم ترکوندم بادکنکای محیصارو.


تولدت مبارک با ارزوی سلامتی وحال دل خوش
تولدِ یا عروسی؟!😂😂😂😂
تولد با زمینه ی عروسی😁😅
انشاءالله به زودی😍😘
http://uupload.ir/view/rvn6_saman_jalili_-_lajbaz_-_128.mp3/

اینو بگوشین یه اهنگ سخیف میزارم بعدا خخخخ
😂دستت دردنکنه
ایشالله به زودی عروسیتم میشه

تا عید قربان وقت داری گفتم که دوباره یاداوری کرده باشم😂😂
فدای همتون بشم من😘😙😚😍😍😍😍
مریم عشقم بادکنکمو نترکون دیگه😭😭😂😂
بچه ها خیلی دنبال آهنگ و اینا هستید من بطور اتفاقی بین آهنگام همین الان برزی برزی برزی😂😂اگه ساسی رو هم دعوت کردید راحت باشید رونمایی کنید😂😂😂
اوووه با اون نگاه صد ریشتری دلو در جا میبری
زیر و رو میکنی دل ادمو ولی نمیمونه اثری
جیگر میخواد تو چشات زل زدن 
هول میشم وقتی نگات میفته به من
غلطگیر: دلو در جا میبری😁

برید کنار برید کنار 
بزرگتر نداره این مجلس 😝😝😝

آفرین برید اون گوشه با آهنگ قر بدید 
تا من کیکو به تیکه های کوچولو تقسیم کنم بدم بخورید 
نصف کیک اضافه اومد میبرم خونمون 😎😎😆😆😆
نه دیگه‌...اول باید شمع فوت بشه😅
http://uupload.ir/view/dpds_08._irem_derici_-_askimiz_olay_olacak.mp3/

اشنا مخصوص اومدم برات بگوووش
دست خودم نیست بادکنک که میبینم باید بترکونمش 

بیش فعالم چه کنم

تازه سر گلشیدم کردم تو کیک خخخخ
مریم😂😂آقا یکی هم بذار من بترکونم😢
چشم عسلی؟!😂😂😂
آقا بگیرید یکی اون وسط رگشو زد!!😰😝😖راضی نبودم بخدا تا این حد😅😂😂😂

خواهری ببینم میتونی قربونیم کنی تا عید قربان😅😂😂

آقا انتظارم رفت بالا اینجا رو دیدم!!اگه قول بدید برام عروسی هم اینجوری بگیرید که من بله رو بگم😆😂😂😂
آشنا😂😂😂

نازنین ناز نکن
درو رو کسی باز نکن...😂😁
عروس هم عروسای قدیم‌....بابا بله رو بده دیگه😍😂
عزیز دلم تولدت مبارک😙😙😙😙😙😙

آقا گفت تولدت ذوق مرگ شدم 😁😊
سلااام خانم آقا غضنفر .. خوش اومدید 😍
عروسی رو که قراره دعوت کنی ما بیایم خونه شما با دیوونه بازیامون ابروتو ببریم پیش مادر شوهر اینا



مرسی غلط گیر اصلاح شد😂😂هول شدم از ذوق

مریم سرمو کردی تو کیک😂😂اینجوری به نفعم شد که همشم برا خودم میشه😂😂
😂😂
آشنا تو عروس شو من خودم بشخصه حسابی از خجالتت درمیام😊

سلام هلو خانم خوبید؟
طفلی خواهرم😂😂حالا هی بانمک منو سعی کن شیرینش کنیا😂😂
مریمم بادکنکارو بترکون ولی خواهرمو کیکی نکن گناه داره😅😅😅
غضنفر خان مریمم دید کیک دست شماست انتقام او تکذیبارو گرفت خوب شد؟!😦😦😂

فان عزیزم مرسی بابت آهنگا و بچه ها مرسی بابت مجلس گرمی😘😙😍💋❤ باشه تولدتون تپل جبران کنم😅😂
❤💛💙🧡
آشنا موقع فوت شمع 
دعا کن زود شوهر کنی 😂😂😂
آشنا عزیزم کاری نکردیم که.ایشالله همیشه شاد باشی

خب خب شمعارو بیار اشنا فوت کنه من کیک موخوام😀
شمعا رو اوووردم...😁
مجلس گرمی ندیدی ابجی

دخترا پاشین ببینم جمیله درونتون چقد فعاله

جمیله چه بلایی قشنگی دلربایی هو هو هووووووو

قرش بده یه ریزه انقد که نریزه بیا وسط هلهله کن ادا اطوار بریزه
محیصا😂😂

این یادم اومد:
محض رضای دخترون
خودمو تو گل میپلکونوم
دعاکن دشمنات مثله شمعت خاموش شوند 


بلندبگو امین
آمین...
یه صلوات هم واسه سلامتی گل نورسیدمون بفرستیم
محیصا😂😂😂😂😂
یکی فانو از برق بکشه😂😂
: ))
آمییییین
قربانت گلشید جان شما خوبی خانم
مریم بانوی عزیزم عیدت مبارک
فان جونم عیدت مبارک پاتریکم در چه حاله؟😊
فرشته جان عید شما هم مبارک باشه
ممنووون
طاعات و عباداتتون  قبول باشه انشاءالله..عیدتون هم مبارک😍🌸🌻
با باتری کار میکنه برقی نیست
فرشتم 🎈 اینو نگه داشته بودم یادگاری بیا تو‌ بترکون کودک درونت ذوق کنه😘 جیگرم حال بیاد😂😂😂

هلو جان مرسی عزیزم ممنون😗😗😗
خدایا مرسی مرسی من چه خوشبختم 😭😭😭

غضنفر خان هم ماشالله خوب پیگیری خدا حفظشون کنه تا هممون ازدواج نکنیم بی خیال نمیشن😅😅😅

خواهری وسوسم کردی دیگه بــــله👰😅😅😅

فاااااان خدا نکشتت 😂😂😂😂😂جمیله درون😂😂😂😂😂😂
من شال عربمو نیوردم آخه😂😂😂😂
خواهری مرسیییی😂

آقا غضنفر میخوان از عیدی دادن راحت بشن😅

چییییییییییییی؟؟ بله؟؟؟؟؟!!!
😍😍😍
نون و پنیر اووردن دخترمونو بردن😍😂😂
باتری😂😂😂
عیدتون مبارک هلو جون خوبین ؟


امییییین

ادامه مراسم:
همه دستا بالا دختر خانوما دیگه بیایین وسط آخه آقا پسرا امشب نمیشه دیگه کسی بشینه با این آهنگ من آروم بگیرهرنگ چشای اشنا قشنگ و نازه بقیش یادم نیس

گانگنام استایل :))))))))))

تکون بده او او تکون بده

این خانومم عشق منه عشق منههههه

دیجی محیصا دیشدان دیشدان اوپس اوپس
محیصا خداقوت 😂
واست آب گرم اووردم 🍺
بخورش بعد ادامه بده
پس من چی؟؟😐منم بادکنک
سرتو از تو کیک دراووردی؟!😂

خواهری میخوای با هم بترکونیمش؟!😁

عه سلام دایی جون سلام هلو جووووون مغسی مغسی پاتریکم سلام داره خدمتتون :)))
تو جای بادکنک بیا جوش رو پیشونی پسر همساده مارو بترکون

چشای تو دلرباس دل منم اهن رباست
مغناطیسی ترین نگاهای دنیا مال ماست
هوووو هوووووووووهوووو
گوشه به گوشه ی روح و تنم راضیه برات جون بکنم کی بودی تو اخه
تیکه به تیکه نفسم میمونه نباشی رو دسم کی بودی تو اخه

هووووو هوووو

محیصا اهنگ بعدی😂😂
امیییید جهان : )))
مریممم 😐😐ایییییییی😧😧
ببخشید بچه ها منم زیادی ذوق زدم یکی درمیون جواب میدم😂😂

مریمم تو قدمت رو چشمهای من😍😍😍 نترس عروس خودش کم نمیذاره تو دیوونه بازی عادی براشون😂😂😂😂

آمین دین دیلرَ قوربان😂
یعنی همون قربون امین گفتناتون😘😍😙

فان با باتری😂میدونستم از صبح انرژیشو تحلیل نمیبردم😂😂😂ولی ببینید بازم خوب قر میده 😜خانومو ببین جون بابا😂😂😂

😂😂😂
آشنا اول آرزو کن بعد شمعارو فوت کن😅
گانگنام😂😂

دخترا باید برقصن
دخترا باید برقصن😂😂
اون که خوشگلا بود🤔😝😝
واااااااااااااااای چقد مستم مننننننننننن اخ ببین .. برا سن شما مناسب نیس بقیش:)))))))

قد و بالای تو رعنارو بنازم

ماوی ماوی ماس ماوی گوزلری منجوک ماوی بیر گوردیم عاشیق اولدوم

پنجره دن داش گلیییییییر ای بری باخ بری باخ

گمونم باید برم دشارژ خازن فاز و نولم قاطیه
گلشید چیه خب پس فردا شوهر میکنی باید جورابای بوگندوشو بشوری ازالان بفکرتم من 

تازه به هم وطنت کمک کردی




👌
بیا اینم نور امیدم بود🎈 ته جیبم اینم تو بترکون تمام😂😂😂

فان خواهری خدا نکشتتون😂😂😂😂
من الان تو خونه تانگو ی نفره میرم واسه خودم😂😂😂😂
اومدم که در وا کنم و وا کردم و تا وا کردم....به قول محیصا بقیش مناسب نیست😂😂

ای قشنگ تر از پریا تنها تو کوچه نریا بچه های محل دزدن عشق منو میدزدن
😂😂😂
جززز تو
کی میتونه تو دل من جاااشههه
بقیشم بلد نیستم😁
تولدتون مبارک ان شاءالله موفق باشید
سلام .خوش اومدید : )
وااااااااای مریممممممممممم
پیف پیف
نه گلشید نمیشوریااااااا ایییییش خودش چلاق و معلول جهار دست و پا نیس که میشوره تو تو فکر لوسیون لیموت باش میسیز ژانکلین
واااای من مردم از اینهمه خوشی😂😂😂😂
همه خواننده ها و دیجی های قبل شما سوتفاهم بود😂😂😂😂
آشنا هرچی آهنگ از نوزادی تا الان شنیده بودم ، داره واسم یادآوری میشه  : )))
جای اسی خالیه
مریم داری از ازدواج ناامیدم میکنی😂😂

آشنا میسییی
حالا همگی اماده
تققققق ترکوندمش😂
ای جونم کاریزما 

جون دادا یه قر ندی نمیزارم بری 😂😂😂

اصلا نیت کن یه قر بده بلکه بختت باز شد 😂😂😂😂
فرشته خخ تو گل اخه؟؟ می پلکونوم خخخخ
اب گرم؟؟؟ نترکی انگار دارم نوحه میگم
آبجی ما با ویسکی گلومونو تر میکنیم :))
آره گِل 😂😂😂 فکرکنم  بعدشم میگه :
تَ تَ لیتو لیتو لیتو ت ت لیتو لیتو لیتو😐😶😂

محیصا😂نوحه😂
دقیقا با همون تصور ، فکرکردم باید آب گرم بیارم😂😂😂
اهورا چرا نیوردین؟

اقا غضنفر عاشق خانومتون شدم
آره  کاش اهورا هم میومد حال و هوای عوض بشه : )))

سلام آفا آرش خوبید؟

آشنا اهنگ درخواستی هم میخونیما😂

غضنفرخان😂😂😂😂
آقا من حفظ از حقوق اقایونم ب گردنم حس میکنم پس خوب درس زندگی رو بگیرید قشنگ آویزه گوشتون کنید😜آهان چه بهتون میاد خوشگل خانوما 😙😍 حالا وسط قرش بدید😍😂😂

ارش خان مرسی ممنونم ازتون😃
تولدم مبارکتون باشه😅😅
برم  واسه اعتماد به نفست  اسپند دود کنم ¤_¤   : )))
مریم نبینم عاشق هلو بشیاا😒😒😝😝

جیگر خودمه 😙😙😙
گلشید حس میکنم ازمن ناراحت شدی اگه اره ببخشید نمیخواستم ناراحتت کنم
مریمم آره خیلی😃

غضنفر خان😂😂😂😂 خدا شادتون کنه عجیب روحیمو ورزشکاری کردید😂😂😂😂

فان تو گل چی؟!🤔
ویسکی؟!😝😖الان میان هممون رو میبرن بازداشت و تا صبح باید هااا کنیم تا ثابت شه چیزی نخوردیم😂😂😂

اهورا داره وزنه میزنه😂😂😂

خواهری من دیگه چی بگم که بیشتر از اونی که باید سنگ تموم گذاشتید😍😍😍
منظورش به این آهنگ بود که نوشتم :
محض رضای دخترون
 خودمو تو گِل میپلکونوم 😐😶😂

اهورا😃😄
عزیزمممممممم مبارکت باشه😍😍
به شخصه خیلی بهت زحمت دادم ببخش...
اون موضوعی هم که واست خصوصی فرستادم دروغ نبود‌...
ولی نمیخواستم درمورد صحبت کنم... فقط واسه اینکه بیای و دروغ هم نگفته باشم ، گفتمش😅...


مریممممم این چه حرفیه؟؟چرا ناراحت بشم عزیزم؟؟
پس هنوز منو نشناختی
دیگه نبینم اینجوری بگیاا😘😘
کیک نمیشه،حالا بیا یدونه شرینی تو صورتت له کنم ببینم😂😂

اقا من فعالیت زیاد کردم گرسنم شد
کیکککک کووووو؟؟
یک دو سه بگیم آشنا کیکو بِبُره😁

ها کنیم😂😂😂😂😂وااای نمیری تو😂😂
حساسیت غضنفر خان زد بالا😂😂😂

مریمم نه بابا خواهرم ناراحت نمیشه خیالت راحت😘😍
فرشته اشتباه خوندی😁
تو قلب من جا شه😂
😂مرسی😂😂
بچه ها فقط با کیک من شوخی نکنید بذارید ی عکس بگیرم ازش بعد😂😂
کیکت سالمه فقط یخورده توش انگشت زده شده😁که اونم چیزی نیست...😅
فرشتم تو الان باید بگی نون و پنیر ارزونیتون دختر نمیدیم بهتون😄😄
یکم ناز کنید فکر نکنن هولید که برم😝😂😂😂

خوشم میاد مرسی از همه 😍حالا محمدعلیزاده هم دعوت شد ب جشنم😄😃
😂😂😂
سر عقد قبل از بله گفتن هفت هشت بار میگم
 عروس رفته گل بچینه عروس رفته گلاب بیاره عروس رفته فلان جا عروس تو راهه و اینا..خوبه؟😂😂😁
پیرهن صورتی دل منو بردی کشتی تو منو غممو نخوردی😂😂همین الان یهو اومد تو ذهنم😂
اشنا بدو شمعاتو فوت کن بدوووو
خخخ داداشمو سپردن من نگه دارمش منم که سرم اینجا گرمه از اونجایی که از دستکش ( برا ظرفشویی) میترسه هر دو متری یه دست ازشون گذاشتم طفلی بچه نمیتونه از جاش  تکون بخوره :)))))))))))))))))))))))))
اخه من مرض دارم اخه من مرض دارم خخخ
اخییییی...از دستکش میترسه😂
محیصاااا؟؟!!!😳😨
بیارش تولد 😍

عزیییزم از دستکش میترسه😂وااای چه بامزه.
امان از دست تو محیصا😂😂
اره گلشید تازه میخواد نزدیک لپتاپ شه یه دستکش پوشیدم دست چپم انگشتاشو تکون میدم سکته ناقص میزنه
بمیرم براش که از خواهرم شانس نیاورده
وااای محیصااا😂😂گناه داره😂

یاد دخترخالم افتادم،پسرش کلاس اوله،بعد یبار گوشیو برداشته بوده واسه خودش تو روبیکار میگشته نشسته فیلم آنابلو دیده😐
بعد اومده کل فیلمو واسه دخترخالم تعریف کرده
از اون موقع هر وقت به حرف دخترخالم گوش نمیده یا تنها میخواد بره جایی دخترخالم میگه آنابل میادا😂😂بچه هم مثل چی میترسه😂
بهش میگفتم مادرم مادرای قدیم
واه واه اقا غضنفر دوتا دوست نمیتونن عاشق هم باشن؟چه خسیس 

گلشید تاالان داشتم صورتمو میشستم خامه شیرینی بره.
من بعد مریمم تنها در خانه دو رو میخوام اکران کنم همین الان یهویی😂😂😂

خواهری نگرانم کردی چشم بصیرت ایا؟!😓😓صورتی هم‌ پوشیدم😂😂😂

فرشتم آهان 😂
نه بابا نگو چه حرفیه بین دوستی های این چنینی نباید از این حرفا باشه 😘خوشحال میشم کاری بتونم برات کرده باشم😍😊

ی لحظه فکر کردم از اونایی که پارسال بودن فقط ارش خان قسمت بود امشب باشن هی روزگار....😃

کیکمو ببرم؟!😁😁
آره دوربینو هم تنظیم کردم...
یک دو سه میگیم ببر... : )
مریم😂😂

اشتباه کردی عزیزکم چون دوباره تکرار میشود😁😂
خوب کاری کرده حیف دلم نمیاد اونجوری بترسونمش
بچه اومده صورتمو هی میبوسه دوست شیم باشه؟؟؟؟ باشه؟؟؟
دلم سوخید انگار جدی جدی ترسیده
به این میگن  ابهت خخ
اخییییییییی : (
آشنا واقعا صورتی پوشیدی؟؟
بصیرتو ببین جون بابا😂😂

محیصااا نمیری تو😂😂
وووی توروخدا نترسونس گناه داره.یدونه محکم از طرف من بوسش کن
فان بترکی تو رو 😤😂😂😂کم خواهرزادمو بترسون😭😭😭

همین الان یهویی بعد از مدتها رسیدم ب اهنگ درخواستی که ارش خان زحمت کشیده بودن😂
آره ناز ناز دخترم من از همه بهترم من😍😍😍
دلم میخواد موهامو خرگوشی ببندم کلاه بذارم و دس دسی کنم واسه تولدم😍😂😂
کودک درونم داره ذوق مرگ میشه😅😅😅
😂😍
دس دسی😂😂
بچه ها پاشین  برین وب اشنا پاشین دیگه 

تولدتم مبارک اشنا ایشالا سال های زیادی عمر باعزت داشته باشی سال دیگه ام مزدوج باشی
فرقی نداره
بودنتون باعث خوشحالیمه : )

انشاءالله...
فرشتم نمیری تو رو😂😂😂اونوقت که میگن ما بریم هر وقت عروس اومد مسکال بیندازید میرسیم خدمتتون😂😂😂

خواهری اره ایمان اومدم بهت ۱۰۰ امتیاز دیگه همینجور عشقی😘😂😂
میسکال بندازیم😂😂😂
بچه ها من دیگه برم
خیلیییی خوش گذشت.
آشنا بازم تولدت مبارک عزیزم

شب همگی بخیر
دستت دردنکنه
خیلییییی خوب بود
شبت بخیر **
مرسی از همتون مرسی عزیزای دلم واقعا ادم با داشتن دوستای خوبی مثل شما غم نداره چیزی کم نداره😍😍😍
خدا رو شکر چون دارمتون خوشبخت ترینم همتونو دوس دارم خیییلی زیاد ❤😊
هر چی آرزوی خوبه بهترینشو برای خودتون میخوام ان شالله عاقبت بخیر بشید و خوشبخت همگی🌹🌹🌹
💙😍🤗
ما نیز همچنین‌ عزیزم
قدر خوبیهات رو بدون...
آمین...انشاءالله واسه همه بهترینها پیش بیاد🌻🌸

هل نده هل نده عاموووو
الاناس که بولو مونم بیاد وایسین
😂😂
😍😍
آنابل رو هم الان خوندم😝😖محبت تو مادرا موج میزنه😂

فرشتم گوشمو ببرم ؟!😂
دلم نمیاد که😦😦
متوجه نشدم چیو ببری؟🤔ولی اشکال نداره دلت بیاد😂😂
بچه ها خوش گذشت دست فرشته دردنکنه زحمت کشید 

منم برم یکم کاردارم نیمه شب هستم.


بازم تولدت تبریک
 دست شما هم دردنکنه.‌..ممنون که هستید💛💙
تولدش مبارک:)
<3
سلام خوش اومدی : )

بولو مونم؟!🤔😂

مرسی مریمم 😘مرسی دخترا 😍😘مرسی تدارکات😃 دوربین 😄شمع😁 کیک 😀نور پرداز....😎دیگه آقایون جنتلمن😂😂همه و همه مرســــــی😍😍
 اگه عمری باشه سنگ تموم گذاشتید جبران میکنم ان شالله❤😊
نوش جان😂😂
بشخصه واسه من اصلاااا و ابداً فکر جبران نباشید ...با تچکر فراوان😅
بلو مرسی نازنینم مرسی فدات😘😙😚😍❤
فرشته عزیزم قوربون دستات
جبران میکنیم
فعلا شب بخیر :)))))))))))))))))
فدات عزیزم ♡ ممنون خیلی زحمت کشیدی : )
 Nooo!! ... I do'nt want it
شبت بخیر : ))
منظورم کیک بود 😂
میگم گوش خرگوش رو ببرم برات؟!😝😦
فرشتم فدات😘😙😍
باش چون تو میگی واسه تو تولد نمی گیریم😜😂


: ))
آره فرقی نداره ممنون : )))
خخخخخ...مرسی از توجهتون ^__^
(واقعا نگیرید!)

تولدت مبارکککککککک
بدووم برم گیتارمو بیارم :)
ممنون عزیزم...دستت طلا *_*  : )
باید شما و محیصا(دی جیِ دیشبمون ) رو به هم معرفی کنم : )))

واااای 😰😰😰
مرسی هیوا جونم 😘😙😍
مرسی نوازنده ی خوب و عزیزم 💋😍❤
چه تولدی دارم من ب لطف شما عزیزان 😍😍😍
خیلی قشنگ گیتار میزنه... ♡_♡
: ))
سلام
شاعر میگه کیکو ببین جون بابا😂
مهمونی اینجا بوده !من فکر کردم وب گلشید تفلد بازی میکنید رفتم وب گلشید دیدم خبری نیست اومدم اینجا سرزدم دیدم عه تفلد اینجاست 
ولی به تهش رسیدم:( کیک نذاشتید برام؟:( 
کیک موخوام:( 
بادکنکاهم تهنا تهنا ترکوندید:( 

نمیگید بچه(منه۲۴ساله) دلش موخواد؟
من گناه دالم:( الان گیه میتونم:( 
نه شوخی کلدم گیه نمیکنم تفلدو خراب نمیکنم😭😭😭کییییک😭😭😭😭😭 
من چند روز پیش پیشا پیش به آشنا تبریک گفتم
ولی دلم نیومد نیام
اینه که تو ترک بودم ولی اومدم تبریک بگم
اصلام برا کیک نیومدم باور کنید:P 

هپلی برزدی😛
هپلی چیهههه😅واقعا ناخواسته نوشتم هپلی گفتم بامزست بمونه دست تو متن لحظه ایم نبرم😛
همون هپی منظورم بود😂😛

من درست بشو نیستم نمیدونم چرا عاقل نمیشم😕😁
دکترا ازم قطع امید کردن😆😅

نه شوخی کردم خانوم میشم 😁

اِهم 😌دوساعت گشتم دنبال این استیکره بسکه عادت ندارم کلاس بذارم اینجوری😌
اِهم مقدمه خانوم شدنم بود😛😎
تو ترک بودم ولی به دودلیل دلم راضی نشد نیام هرچند پیشاپیش تبریک گفته بودم یکی بخاطر روزگارخوبی که باهم داشتیم یکیم بخاطر تولد خودم که یادت بود باید می اومدم...
خلاصه من اهل جبرانم،😎خوبی با خوبی ،بدیم بابدی😂شوخی کلدم نترسید ازم فقط خوبی😊
خدایش تبریک تولدمم باید انقد طولانی بشه؟😖خدایا موتور پرحرفیمو خاموش کن😖

آشنا تولدت مبارک 🌹
امیدوارم هرچی به خیرو صلاحته برات رقم بخوره انشاالله هرچی که حال دلتو خوب میکنهو باعث آرامشته برات اتفاق بیوفته🌹

فرشته گلم تو تولدت کیه؟
تیرماه بودی؟چندم تیر یادم نمیاد😖
۱۴؟

عیدهمتونم مبالک بوس به کله همتون البته دُخیا منظورمه😁😅

سلااام...
چراااا اتفاقا سهمتو کامل  نگه داشتیم : )) بفرمائید 😁 : 🍰🍿🥤
بادکنک : ( 
کار خوبی کردی اومدی♡ : )
هپلی  خخخخخ  : )))
محیا همینجوری خیلی خوبی باورکن : ))) دکترا هم بیخیال.. واسه خودشون میگن ؛ )
Wowww !!!
درست گفتی..البته ۱۳ تیرم ^_^
+عیدت مباااااااارک *_* بیا بخلم🤗

چققققد طولانی شد😁
میخواستید موقع شلوغکاری منم صدا کنید که اینجوری همش یه جا جمع نشه بشه همچین کامنت بلند بالایی😐والا😛
اینم کامنت ۱۰۰ 😅
عزیزمممممم : )))
نه خوبه که ...کامنت کوتاه و کوچیک تا کِی؟ تا کجا؟؟!! ^__^
۱۰۰ تا شد ♡_♡  : )
دی جی ؟:))))
میخوای سنتی و صنعتی رو با هم قاطی کنی :))))))

آره  : ))))
اشکال نداره قاطی بشه ، اینجوری  هم مجلس گرمتر میشه هم
به سلیقه های مختلف مهمونا  احترام گذاشته میشه : )))))))
ســـــــلامی گرم و صمیمانه خدمت دخترای گل😍
محیا عزیزم مرسی که اومدی مرسی که بودی😙😍 خوشیم همینجور داره تکمیل و تکمیلتر میشه چون همه عزیزام یکی یکی دارن میان و خوشحالم همه یادشونه😊
مرسی بابت تبریکی که فاطمم از جانبت تو وبم گفت واقعا خوشحال شدم😙😘😍
ولی انتظار نداشتم از چیزی که نیست بهش بگی!!😕😕
آخه من تو این مدت نزدیک ۳ سال که با خانواده برتر آشنا شدم و بعدش وب اسی خان هیچوقت هیچوقت حس بدی نسبت ب هیچکدومتون نداشتم و هر چی هستم همینم!!
نمیدونم کدوم رفتار بهت این حس رو میده که همچنان نظر خودت رو داشته باشی ولی من تو رو هم دوس دارم مثل همه😍😊
بازم میگم خاطرت برام عزیز بود و هست و خییییلی خییییلی خوشحال شدم بابت تبریکات عزیزدلم😘😍
مرسی همچنین با آرزوی بهترینا برای تو و همه ی دوستان گل🌹😊

هیوا عزیزم معلومه خیلی استادی هاااا😉😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم
موجیم که آسودگیِ ما عدمِ ماست . . .
...............................................................
به دور از شلوغی های شهر و هیاهوی مجازی ، می نویسم از احساسم،گذر روزهایم و پیش آمدهای زندگیم...
Designed By Erfan Powered by Bayan