`باران باش`

بـه‌نـامـ‌ ‌پـر‌وردگـارِ‌بــارانـ. . .

روز_نوشت_۶

تا ۲۵ تیر روزا به طور mp3 فشرده هستن‌...
اوضاع اینجوریه که:
_درس، درس و درس!
(تو این گرونی ، ۲۱ هزارتومن عضویت کتابخونه رو تمدید کردم...آخه واقعا چخبره؟؟! ...همش هم برای یه ساله و من در طول یکسال ، حداکثر روی هم رفته دو ، سه ماه میرم کتابخونه و از سالن مطالعه استفاده میکنم...خلاصه درصدد این برآمدم که نهایت استفاده رو ببرم...فردای روزیی که این پول گزاف! رو واسه عضویت دادم ، درحالی پا به کتابخونه گذاشتم که یه لیست با ۱۲ عنوان کتاب دستم بود تا امانت بیارمشون...اما فقط یکی شون موجود بود :/  و با دلی مملو از اندوه ، همون یکی رو گرفتم و اومدم...)

_تولد پدر خانواده رو داریم...و میخوام کیک تولد بپزم...
مواد اولیه تمام شده و یسری وسیله هم نیاز دارم... حساب کردم حداقل ۸۹هزار و ۷۰۰ تومن باید خرید کنم...
برای هدیه، محدودیت بودجه یه طرف ، "برای پدر چی میشه بخرم" هم یه طرف دیگه...
بادرنظر گرفتن همه ی جوانب ، برای اولین بار از دیجی کالا یه چیزی سفارش دادم که ازش خوشم اومد ، قیمتش هم مناسبت و به عنوان یادگاری بنظرم خوبه...
این هدیه میشه از طرف من و جناب برادر البته همه ی هزینش با خودمه :/
برای روز مادر هم هدیه ی مشترک من و برادر ، انتخاب و خریدش به عهده ی اون بود ، نتیجش شد چهارتا کش مو کوچولو و رنگی رنگی که به درد بستن پایین موی بافته شده میخورن به اضافه ی یه دفترچه یادداشت :|

_ برنامه ریزی کردم که از شنبه ۱۵ تیر به بعد ، به طور جدی خودم غذاپختن رو به عهده بگیرم...بلکه مامان با کارهای پیش اومده ، کمتر بهش فشار بیاد.. میخوام یه برنامه ی غذایی و آشپزیِ هدفمند و در راستای سلامتی داشته باشم نه صرفاً آشپزی...یه کلیاتی تو ذهنم دارم اما باید بشینم طبق تعالیم کُتُب و دقیقتر ، مکتوبش کنم...


_دوهفته دیگه عروسیِ بچه ی عموئه(بچه که میگم ، هفت ، هشت سال از من بزرگتره!) و من هنوز هیچ حرکتی دراین راستا انجام ندادم...البته واقعا نمیرسم...بااین وضع برنامه ریزیم هم ، هفته ی دیگه ، وقتم پُر تره...دراوضاعی هم به سر میبرم که بشدت به روسری و لباس برای این مراسم نیاز دارم... حالا خر بیار و باقالی بارکن...

_بعداز شیش ماه قراره دوستای خیلی صمیمیم رو ببینم...و از این جهت بسیار خوشحالم...کلی حرف نگفته داریم که باید بزنیم...و البته دو تا پیشنهاد دارم که اگه قبول کنن ، تو این دوماه عملیش میکنیم و حتما میام ازش مینویسم...

_از ۲۵ ام میتونم یه نفس راحت بکشم...
میخوام یه دوره ی دوروزه ی شیرینی پزی ثبت نام کنم..تو فکرم حلوامجلسی باشه یا شیرینی مجلسی‌‌‌...نظر شما چیه؟

خب خب میبینم که سرت حچابی چلوغه:) واقعا چخبرهههههه:///
ای گفتی ای گفتی برا بابا چی بخرم به دردش بخوره و صد البته یادگاری باشه..
اااااااه ای فرشته منم قراره بعد 14 ام وظایف ثقیل خانه داری و آشپزی که دو سه سالی بود از زیرش در رفته بودمو شروع کنم هعی
عروسی مهمه خودش حتما تو اولویت بزار از شیرینی پزی حتی مهمتر:))
+ بنظر من شیرینی مجلسی
: )
فکر میکنن سر گنج نشستیم :/
دیگه کم کم داشتم رو میووردم سمت جوراب : ))))
اخیییییییی .. برای انجام این مسئولیت خطیر ، پیشاپیش خداقوت : )
: (
+مچکر : )
عضویت کتابخانه ۲۱ هزار تومان برای یک سال؟ یعنی پول ۵ تا چیپس؟ چه ارزونه
اگه چیپس مثل قبلا هزار یا هزارو پونصدتومن بود ، میشد ۱۴ تا چیپس! : )))
چون پنج شنبه و جمعه ها و روزهای تعطیل( دقیقا روزهایی که آدم نیاز داره به کتابخونه) این کتابخونه تعطیله
و خیلی بده که واسه کسایی که عضویت دارن و فقط میخوان تمدید کنن ، تخفیفی قائل نمیشن...
و خب پارسال قیمتش کمتر بود..واسه همین این مقدار رو انتظار نداشتم...
: )
شیرینی مجلسی😊
من از دیجی کالا راضیم تو این یکساله که هم وقتم پربوده هم چیزی که میخواستم و در محدوده زندگیم پیدا نکردم با قیمت خوب و مناسب ازش خریدم😊

امیدوارم بدون استرس به برنامه هات برسی.
تشکر : )
 چه خوووب...منم راضیم : )))البته فقط سه روزه که عضوش شدم ^_^

ممنون بهارجان : )
پنجشنبه ۶ تیر ۹۸ , ۲۱:۱۹ معلمی از جنس اینده
چرا 21 هزار تومان ثبت نام کردی
من با 5 هزار تومان ثبت نام کردم
اگر هم می خواهی رایگان ثبت نام کنی باید در روز کتاب و کتابخوانی ثبت نام کنی.
چه خوووب خوش به حالت :(
بدون عضویت اجازه نمیدن بریم داخل..منم کارتم اعتبارش تمام شده بود و اگه تمدید نمیکردم راهم نمیدادن...
: )
آخییی تولدشون مبارک باشه انشالله سایشون بالاسرتون باشه.
نظرم به شیرینی مجلسی مثبت تره:)
ممنووون گلشید جونم : *  خدا همه ی پدر و مادرا رو حفظ کنه...
مرسی : ))
وای من همیشه مشکل دارم که واسه باباجانم چی بخرم!اصلا آدم نمیدونه چی بخره.
منم دلم میخواد برم عروسی :| ۴۰ ساله عروسی نرفتم:\
: )  اونا فقط باشن ..تا باشه از این ندونستنها : ))
عزیزممم...
مادرجون سرخاب سفیدآب بزن که میخوام بیام دنبالت ببرمت عروسی :))
^__^
سلام
مبارکه تولد باباتون:))
از دیجی کالا خرید اول کد تخفیف میتونستید بزنید,امیدوارم که استفاده کرده باشید

خونه داری خیلی کاره سختیه:|,حالا خودتون غذا میپزید میفهمید,اینکه هر روز صبح پاشید و بگید خب امروز دیگه چی درست کنم:/
به هر حال امیدوارم از پسش بربیاید:)))

+ تولد بابای منم 20 تیره:)
سلام
تشکر : )
 نمیدونستم...ممنون که گفتید
 درسته یه مدیریت بزرگه...البته اونقدرها هم دور نیستم از خونه داری : ) مثلا قبلا هم تو یه بازه ی زمانی
 غذای هرروز و کلا کارای خونه با من بود...
چیزی نیست..از پسش برمیام ^__^
شما هم معلومه در این زمینه تجربه دارید : ))

+به سلامتی..مبارکشون باشه : )
نمیدونستم عضویت کتابخانه اینقدر گرون شده!! (آخه ما رایگان استفاده میکردیم)
به جای اینکه مردم رو کتابخون کنن!!
منم انتظارشو نداشتم...
چه خوووب خوش به حالتون : )
:|
گرون کردن قدر بدونیم
من مثل ادم داشتم میرفتم باشگاه شهریه رو کردن 90که قدر بدونیم من ترک دونستم و نرفتم دیگه!
چه کیکی میخوای بپزی مگه!!!!!!!!!!! چطور حساب کردی
 تعبیرتون جالب بود...
قدردونستن رو قبول دارم...ولی این پول برای خیلیها زیاده و گاهی همین قدردونستن ،ترک دونستن! و کوتاه اومدن  از یسری چیزا رو به دنبال میاره..
: ))) کیک تولد..آخه موادمون (مثلا چند کیلو آرد و شکلات تخته ایِ قهوه ای و سفید و ...) تمام شدن کلا : ) وقتی بخرم ، سه چهاربار کیک میشه باهاشون پخت...یا مثلا رنگ خوراکی فقط یدونه داشتم..الان میخوام دو سه رنگ دیگه بخرم..هرکدوم ۵ تا ۸ تومن ولی دیگه برای یه عمر میمونن : )
چون الان همه چی رو باهم حساب کردم انقدر شده وگرنه هزینه ی مواد اولیه ی هرکیک حدود ۱۵ ، ۲۰ تومن اینا درمیاد و خیلی نسبت به کیکی که از شیرینی فروشی میخریم مناسبتره... ^__^
سلام سایه پدر با عزت و طولانی بالا سرتون باشه
سلام.تشکر سلامت باشید🌸
چهارشنبه ۱۲ تیر ۹۸ , ۰۰:۱۱ ماهی کوچولوی قرمز
چه شلوغ
مگه چه کیکی قراره درست کنی که این همه هزینه داره😨

از دیجی کالا چی گرفتین🤔🙄

دیدن دوستا عععععااااااالیه با همین غلظت😉



: )
کیک تولده اما  این یه هزینه ی کلیه و مثلا برای سه چهار دفعه کیک درست کردن میشه و همش برای این نیست...
جوانب زیادی رو بررسی کردم..و باتوجه به اونها ، فقط گزینه ی کیف پول وجود داشت : )

خیلی...مخصوصا اینکه خیلی وقته حرف نزدیم با هم : )
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم
موجیم که آسودگیِ ما عدمِ ماست . . .
...............................................................
به دور از شلوغی های شهر و هیاهوی مجازی ، می نویسم از احساسم،گذر روزهایم و پیش آمدهای زندگیم...
Designed By Erfan Powered by Bayan