`باران باش`

بـه‌نـامـ‌ ‌پـر‌وردگـارِ‌بــارانـ. . .

تو معنای یه احساسِ قشنگی

یه دشت بزرگ که سایه های درختهای پراکنده ی اون جایی برای تزریق حس آرامش به وجود اووردن ؛ هوا آفتابیه و یه نسیم خنک ، روح و جسم رو نوازش میده و دلیلی میشه برای نواختنِ موسیقی زندگی با اجرای چمن ها و درختها ،
صدای جریانِ یه جوی تقریبا باریک آب پس زمینه ی این موسیقی رو میسازه و دمای آبش نشون میده حاصل آب شدن برفهای کوه های بالادسته و با یخ بودنش یادآوری میکنه دستِ گرمِ خورشید رو
دراز میکشم رو چمنها و دستام رو باز میکنم و با سلول به سلول وجودم ، رطوبت و خنکیِ اونها رو لمس میکنم...
چشمهام تو آبیِ آسمون غرق میشن و وسعت خورشید رو تو مردمکشون جا میدم...بعداز کمی بازی با ابرها شاید کمی چشمام رو رو هم بذارم تا فیلمی که از رویاپردازیهام با اونها ساختم رو تماشا کنم...

نگاه میکنم به کنارم به مسیر رفت و برگشت مورچه هایی که پشت سر هم و تو یه خط ، بی وقفه و سخت ، تلاش میکنن برای زندگی...البته نه! این خودِ خودِ زندگیه...
نزدیک های غروب میشه و ابرها جلوی دیده شدنِ خورشید رو میگیرن و خیلی نرم میبارن تا قطره های بلوریشون رو به زمین هدیه بدن تا زمین هم با مِهر ، اونها رو در اختیار فرزندانش بذاره...

‌و من نکته برداری میکنم از ثانیه به ثانیه ی تدریسِ طبیعت

نکته هایی که لازمه هرشب یکبار مرور بشن تا بتونم امتحان زندگیم رو خوب پس بدم...بهتر بگم ؛ "تا بتونم زندگی کنم"...

_بخشی از شیرین ترین تصوراتِ من.

..........................................................................................................

به آقای "میم" (۵ ساله) میگم دوست داری بزرگ شدی چه کاره بشی؟ میگه دوست دارم ساختمون بسازم

به خانوم "ر" (۴ ساله) نگاه میکنم و بهش میگم دوست داری بزرگ شدی چه کاره بشی؟ میگه دوست دارم دکتری کنم : )

آقای میم روش و برمیگردونه سمت خانوم ر و بهش میگه 

میخوام یه ساختمون بزرگ واست بسازم که بیای توش دکتری کنی : )


مگه میشه برای این دیالوگ ، چشمها قلب قلبی نشن؟! *_*

...........................................................................................................


+انشاءالله به زودی پیام ها رو تایید میکنم.

---------- فقط برای محصولات eset nod32 ----------
    فرصت استثنایی برای کاربران عزیز تا 30 مهر
    هر کاربر یک کاربر هدیه بگیرید

آنتی ویروس نود32

    https://shopanti.ir:8080

خرید لایسنس آنتی ویروس

    http://keyanti.ir

چه عکس قشنگی:)

 

اخیییی یه ساختمون بسازم دکتری کنی😍😍😍ذوق کردم:)

قشنگ میبینی : ) 
: ) خیلی خیلی بچه ی مهربونیه...
و البته جزء پسربچه های آروم ولی با شیطنت زیاااد! دسته بندی میشه : )

خیلی تصوراتت به فانتزیای من شبیه بود:-)

 

یکی ام پیدا نشد از این حرفا که جناب میم زدن بهمون بگه:-(

 

 

: ) کلا طبیعت مخصوصا همچین فضاهایی رو خیلی دوست دارم
دراز کشیدن روی چمن هم که دیگه نگووو ^_^

: )))

سلام  عزیزم خوبی؟😘😘😍

 

چه تصورات قشنگی😍

لذت بردم از خوندنش❤

چیزایی رو که هیچوقت تصور نکردم یکم با نوشتت تصور کردمو لذت بخش بود😘😍

 

 

ای جاااانم آقای میم 😂😍😍😍

 

 

سلاام محیاجونم..ممنونم سلامت باشی : *
مرسی چه خوووب^__^  من یه تعدادِ کم تصور یا به قول مریم بانو فانتزی شیرین دارم که بعضیشونو تو موقعیتشون قرار گرفتم بعضیا هم نه...اما هردو دسته رو هرموقع تصور میکنم برام لذت بخشه و هیچ وقت هم واسم تکراری نمیشن : )  

: ))

چقد این مکالمه منو یاد بعضیا انداخت....

 

: (  یاد کیا ؟(البته اگه دوست داری بگو)
پنجشنبه ۴ مهر ۹۸ , ۱۶:۳۳ امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ

خیلی خوب باهات همراه شدم

فضاسازی نوشته ت خیلی قویه

چقدر خوب .. اتفاقا علی کوچولو رو کنار اون جوی آب دیدم..داشت حسابی آب بازی میکرد : ))
ممنونم ، لطف دارید ^__^

 آقای میم چقدر آقاست که از همین کوچکی برای راحت تر شدن زندگی مردم دست به فکر شدند و منتظر ساختمان

 های قشنگش در آینده هستی ان شاءالله.

 خانم ر هم مثل آقای میم عاشق خدمت به مردم هستند.

آفرین به خانواده ای که با تربیت زیباشون باعث ایجاد فکرهای قشنگی در این دو کوچولو بشه.

+گاهی وقت ها دید از یه نگاهی دیگه باحاله، اینطور نیست؟

 

دید جالبی بود...درسته تربیت و محیط خانواده تو شکل گیری طرز فکر بچه ها خیلی اثرگذاره...
+موافقم ؛ نگاه کردن از دید های مختلف باحاله و به بازشدن ذهن و تصمیم گیری های درست خیلی کمک میکنه 
* {
    text-decoration: none;
}

 

این کد بزارید داخل css قالب دیگه زیر لینک ها و عنوان خط نمیکشه

البته گفتم شاید قالب نداره؛ اگه خودتون میخو.اهید باشه که هیچی:)

خیلییی ممنون ؛ دستتون دردنکنه
اتفاقا نمیدونم چیشد که این خطه اومد و قبلا چند بار سعی کردم خودم کدهاش رو تغییر بدم اما درست نشد...
بازم تشکر : )
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم
موجیم که آسودگیِ ما عدمِ ماست . . .
...............................................................
به دور از شلوغی های شهر و هیاهوی مجازی ، می نویسم از احساسم،گذر روزهایم و پیش آمدهای زندگیم...
Designed By Erfan Powered by Bayan