`باران باش`

بـه‌نـامـ‌ ‌پـر‌وردگـارِ‌بــارانـ. . .

یکم غُر (کمی تا قسمتی روز_نوشت_۴)

+[ به جز از علی که گوید به پسر که قاتل من
    چو اسیر توست ، اکنون ، به اسیر کن مدارا ...]
  {السلام علیک یا امیرالمؤمنین علی(ع)}
و مثل همیشه... : امان از دل زینب...

+
اون روز نیاد که بخوام از بازار ، مانتو بخرم ×_× 
جای همگی خالی ، کلی پیاده روی کردیم ..آخر هم هیچی نخریدم : ( درواقع اصلا چیزی برای انتخاب پیدا نکردم : (
دیگه دوست داشتم فقط بشینم وسط خیابون و زارزار گریه کنم : (
گاهی امکان دوختن نیست ، گاهی عجله داری و... خب نباید بشه رو بازار حساب باز کرد؟!
صد و شصت جا باید بری تا شاید خواستت رو پیدا کردی : (
خب چادر میزنم اما معیارای مانتویی که بیرون( تو اجتماع و اینور اونور) می پوشم واسم مهمه!  : (
مثلا واسم مهمه که آستینش مچی و بلند باشه(جوریکه نیازی به ساق دست نباشه)..اگه خیلی مجبور باشم ،با اندوه ازاین معیار گذشت میکنم : (
خودِ مانتو بلند باشه؛مثلا حداقل تا حدود زانو...
دکمه داشته باشه!
مدل و رنگش خوب باشه و به دلم بشینه...
قیمت هم که ... =_=  مثلا یه مانتوی کوتاه ، آستین سه ربع، بدون دکمه و یا حتی تیشرت یا شومیز زیرش و بدون مدل خاص و تزئینات  ، میگه قیمتش صد و پنجاه  :/
خب این پول چیه دقیقا؟! آدم احساس میکنه بیشتر داره خرج مغازه رو میده تا قیمت لباس!
یبار هم باز مجبور شدم یه مانتو خریدم ، استثناءاً !! مدل و رنگ و همه چیزش خلاصه خوب بود ولی جلو باز بود..و بعد خودمون دکمه و جادکمه زدیمش :/
بعضی جاها هم هست که اصلا تابلو فروشگاه با جنساش خیلی مغایرت داره...مثلا تابلو نوشته مانتوسرا...بعد همه ی لباساش پیراهن کوتاه آستین سه ربع هستن...خب اسم اینا تونیک، پیراهن یا هرچی هست  مانتوووو نیست انصافاً !  :|

خطاب به بازاریان محترم:گاهی اوقات میبینیم دوسه تا مانتوفروشی کنار هم ، مانتوهاشون همشون شبیه همن :| واقعا برام سواله چرا لباسی که همسایتون میاره رو شما هم دقیقاً شبیهش میارید؟!

+نقاشی زیر یه اثرِ هنریِ مشترکِ ساعت دونصف شبی از من و خانوم "ر" هست ^__^  ( انگشتش رو گرفته بودم و باهم میکشیدیم) :
سلام
خانم "ر" را خدا حفظ کند انشالله
یه موجی داره خیلی نرم، رنگ و جنس و بافتِ پوشش زنهای ایرانی رو تغییر میده. یعنی شما هرچقدر هم بخوای اونی باشی که میخوای، میبینی که نمیشه. موجود نیست. نداریم. دیگه نمیاریم. دیگه تولید نمیشه. اونوقته که شمای با حجاب و چادری که یه سری معیارها دارین برای خرید مانتو، وقتی تونیک های آستین سه ربعو میبیند به اسم مانتو فروخته میشه، مجبورید اکتفا کنید به مانتوی "حداقل" تا حدودای زانو. و این همینطور ادامه پیدا میکنه که ....
خدا عاقبتمونو به خیر کنه.

سلام.
سلامت باشید ممنون  : )
بله همینطوره...این موضوع برای شلوار هم خیلی پررنگه...
 "شما هرچقدر هم بخوای اونی باشی که میخوای ؛ میبینی که نمیشه" این جمله ، دقیقا حرف  دل خیلیهاست ...
وقتی یه چیزی غالب میشه تو بازار ، کم کم اولش به اجبار و بعد از سرِ عادت ، معیار ها تغییر میکنه...
انشاءالله : (
اخ گفتی فرشته...
حالا ن چادری نیستم حساسیتم رو مانتو زیاده
اونروز دو جا مانتو دیدم که هم شیک باشه هم ابرومند! قرار بود یکی بگیرم ولی دیدماینارو شانسی دیدم نونو چسبوندم تنور داغ:)
یکیش سرمه ایه یکیش سبز دقیقا نمیدکنم سبز چجوری ولی خوبه استیناشم مث پیرهن مردونه مچش دکمه میخوره، نمیدونم اگه مغازه ها مارک مینویسن یا نه اگه مینوشتن بگم بهت :))
کار خوبی کردی ؛ مبارکه : )))  کم پیش میاد آدم مطابق میلش یه چیزی ببینه....
گاهی وقتا واسم پیش اومده که تصمیم به خرید نداشتم ، بعد یهو همینطوری یه لباسی دیدم که خوشم اومده ازش
و گاهی که بهش نیاز داشتم و مخصوصا برای اون رفتم خرید ،  انگار قحطی اون چیز بوده :| 
مرسی ممنون : )
مانتو فروشی بلوچ تو ولیعصر برای شما محجبه ها اینجوری مانتو داره ...
مانتو فروشی دیبا تو تجریشم همینطور ... یه سر به اونا بزن :) 
البته من دو سالی میشه نرفتم ها :) 
ممنون که گفتی‌ : )
 آره بلوچ رو قبلا رفتم...ولی خب الان تهران نیستم ×_×
😅😅این معضل پیدا کردن مانتو گریبان همه رو گرفته
: ))...واقعا معضل شده : (
+ممنون از توجهتون : )

سه شنبه ۷ خرداد ۹۸ , ۱۸:۰۱ مریم سادات موسوی
چه نقاشیه بامزه ای
: ))) لطف دارید ممنونم...
امان از این خریدای سخت...😣😣
 امانِ بسیار... : ((
آقا واقعا معضلیه :((
حالا من چون یه سری جاها چادر سر نمی‌کنم این حساسیت رو دارم که یه سری مانتوی مناسب‌تر داشته باشم برا این وقتا. خیلی سخت پیدا میشه چیز مناسب :( بعد در نهایتم همه‌ی اون مانتوهام یه شکل میشن که بهشون میگن مانتو دانشجویی انگار! 
: (
 آره خیلی سخت...کلا بازارِ لباس ، یجوری شده‌(یه چیزی تو مایه های همه چی هست ولی هیچی نیست! ) : (((
خب این چه وضعشه؟!!(سرش را به دیوار میکوبد!)

آخیییی عزیزم چادری؟😍
من نمیدونستم،تازه فهمیدم😍
اول اینکه روز نوشتاتو خیلی دوس میدارم😍😘
دوم اینکه چه نقاشی خوجلی😍😁
سوم اینکه کاملاً درکت میکنم
منم همیشه این مشکلاتو باخرید مانتو دارم
یعنی الان سخت مانتو دکمه دار دیگه پیدا میشه😐
خواهرمم خرید دکمه زد:) 
حالا من نه چادریم نه محجبه ولی خب اخ جلو باز😖
همه شدن جلو باز استین کوتاه😖
کی حال ساق دست داره از ساق دست خوشم نمیاد😖
خلاصه کاملاً درکت میکنم:( 
آری اگه خدا قبول کنه : ))
: ) جدی؟!! حیف شد پس امتیاز دو مرحله رو از دست دادی :/ (شوخی: ) )
منم تو تصورم این بود که چادری باشی..الان واسم روشنگری شد : )
بیخیال...مهم نیست واقعا : )
۱_ممنووونم لطف داری..روز نوشتامم تو رو خیلی دوست میدارن ^__^
۲_ : )))) مرسی چشمات خوشگل میبینن...میبینی موهای دختره تو بارون پریشونن : ))
۳_ : (    هعیییییی... : (
آره منم گاهی مجبوری میپوشم ولی هم زیاد خوشم نمیاد هم خیلی گرمم میشه...دوست دارم آستین مانتو خودش کامل (بسته و بلند)
باشه...
مچکر از ابراز همدردیت : (
جنگ نرم یعنی این!!!!
بله متاسفانه همینطوره ...  : (
واقعا تصورت از من چادری بود؟:) 
چه خوب:) 
حیف تصوراتتو بهم زدم:( ولی توفکرشم که بشم انشاالله:) خودم که خیلی چادر میدوستم:) بخاطر همین فهمیدم چادری ذوق کردم:) 
تمایلش هست تووجودم،چون روحیه ی مذهبی دارم:) 

اره موهاش پریشونش کاملاً معلومه:D 

بلی : ))
جدی میگی؟!!  چه خووب...
منم چادر خیلی دوست دارم ^__^
البته حجاب از چادر مهم تره هااا...یعنی مثلا ممکنه منِ نوعی چادر بزنم ولی حجاب نداشته باشم و در عوض ، ینفر بدون چادر ، از من خیلی محجبه تر باشه...
انشاءالله بهترینها پیش بیاد ♡ : )

خخخ ^_^
فرشته نگووووو:((
من که دیگه رسما از مانتوهای حاضری ناامید شدم...
اکثر مواقع مامانم مانتوهامو میدوزه،فقط گاهی یه مانتویی ببینم و خوشم بیاد حاضری میخرم...
شلوارارو کجای دلم بذارم:(
: ((
چه خوووب..خدا مامانتو حفظ کنه : ) منم مامانم اکثر لباسامونو خودش میدوخت قبلا...ولی قدرشو ندونستم. . .
الانم اگه کمردرد و اینا بهش اجازه بده ، گاهی میدوزه ولی بعدش خیلی اذیت میشه...
موقع نوشتن پست ، به شلوار یادم نبود وگرنه اونم حتما می نوشتم ...شلوار مخصوصا شلوار لی(جین)واقعا فاجعست... : ((
من برای همین رفتم دنبال خیاطی
بهترین کار رو شما انجام دادید
منم در شُرُفِ یادگرفتنشم : )
ممنون عزیزم.
انشالله که مامانت سلامتیشو به دست بیاره هرچه زودتر.
دقیقا همون شلوار لی منظورم بود:((
مرسی انشاءالله...

هعییییی : (((
امسال هوس شلوار جین کردم همه قد90بودن و لوله تفنگی
کلی گشتم و هیچ شلوار درست درمونی نیافتم
 : ((
منم شلوار لی خیلی دوست دارم...یادمه قبلا حتی دمپا (پاچه هاشون گشادبود) هم بود
ولی الان راسته هم پیدا نمیشه : (
چه نقاشی جالبی:))
پ ن : دنبال شدی خوشحال میشم منم دنبال کنی
 تشکر مرسی ^__^

پ.ن:لطف کردی...بله حتما : )
ولی فکر میکنم شما خانم‌ها هم خیلی سخت‌گیرید توی خرید، من بعضی وقت‌ها به زور برای مریم چیزی می‌خرم :))
: )  باور کنید اگر چیزی که میخوایم ، باشه ؛ دیگه سختگیری نمیکنیم! : ))
خیلی جاها هم سختگیری با توجه فرق میکنه ..مثلا الان برای مانتو انقدر بعضی موارد کمیاب شدن که
بشخصه کارم از سختگیری درمورد رنگ نخی که دکمه ی جیب سمت راست باهاش دوخته شده ، گذشته و
فقط یسری حداقل ها واسم معیار شده ..و برای بعضی لباسهام،به هیچ عنوان نمیتونم به این معیارهای حداقل بی توجه باشم...
اخ اخ اخ اخ 

با لحن ارسطو در سریال نقی خوانده شود .


فرشته مخصوصا واسه ما پا به سن گذاشته ها هیچی یافت نمیشه .
حساس نشو ، حساس نشو : )))
(با لحن ارسطو)
پا به سن گذاشته ؟!! مادر شما تازه اول جوونیته : )
 قبول دارم...همه چی هست ولی هیچی نیست : (
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم
موجیم که آسودگیِ ما عدمِ ماست . . .
...............................................................
به دور از شلوغی های شهر و هیاهوی مجازی ، می نویسم از احساسم،گذر روزهایم و پیش آمدهای زندگیم...
Designed By Erfan Powered by Bayan