`باران باش`

بـه‌نـامـ‌ ‌پـر‌وردگـارِ‌بــارانـ. . .

~پیوستِ الف + بعداً نوشت

ساعت یک و چهل و نه دقیقه ی بامداد شده و بعداز یک روز پرکار ، خسته ام اما ذهنم مشغول است...
خیالِ پریشانم ؛ کمی برایت بگویم که اینجا پراست از آدمهایی که عاشقند...خیلی هم زیاد...
مثلا امروز عاشق یک نفرند و دقیقه به دقیقه، محبت نثارش میکنند، عکس دونفره میگیرند و کادو میدهند...و فردا عاشق یک نفر دیگر...و باز هم محبت...
امروز عشق و نفس و زندگیشان یک نفر است و فردا ، یکی دیگر...
امروز در اوج احساسات و رمانتیک بودن ها، با یک نفر قول و قرار عاشقانه میگذارند که تا آخر با هم میمانند و فردا با کلی احساس بیشتر ، به یک نفر دیگر همین قول را میدهند...

امروز برای یک نفر میمیرند و فردا برای یک نفر دیگر...

و شاید حتی نگذارند کار به فردا بکشد...بلکه به طور همزمان به دو یا چندنفر ، محبت میکنند و عشق می ورزند...
خیالِ پریشانم ؛ میبینی چه دل بزرگ و چه احساسات سرشاری دارند؟
آنقدر روحشان بزرگ است که یک روز بعداز روزها عاشقی با یک نفر ، رفتارشان خیلی عادی میشود و میگویند : ما باهم کات کردیم...
گیج شده ام... به من بگو "آخر" کجاست؟ مجموعه ای که "آخر" را در خود جای میدهد ، چندعضویست؟
اینجا میگویند عشق ، کات شدنی است..اما تو به من بگو نیست...


خیالِ پریشانم ؛ ما کمی دیوانگی کنیم؟!
قول بدهیم هیچ ظرف زمان یا مکانی ، "آخرِ" باهم بودن و قرارهایمان را نتواند در خودش جا کند ...قبول؟!

[و قسم به شب هنگامی که به سوی صبحگاهان و روشنایی روز پیش می رود]



....................................................................................................................................................................

بعداً نوشت: راستش نمیخواستم نظرات این پست رو باز بذارم...امروز که سر زدم ، دیدم دوتا مخالف داشته
اول اینکه خیلی تشکر برای خوندن پست : ) ‌...دوم اینکه خیلی کنجکاو شدم که دلیلتون رو بدونم و لطفا اگه جایی اشتباه میکنم بهم بگید...
نه متاسفانه حرفهاتون حقیقت داره و درسته!
عشق واقعی خیلی کم شده، خیلی...
ممنون از توجهتون : )
 بله کلمه ی عشق رو شاید درروز زیاد بشنویم اما... 

یکی از مخالفان من بودم 

همینجوری ام مخالفت کردم مثل اسمورف غرغرو.

من از موافقت متنفری ام.
منو بگو چقدر ذهنم درگیر شد :|  : )))) مرسی که یه ابهام رو واسم روشن کردی
اشکال نداره راحت باش : ))
اه بیا پسش گرفتم مخالفمو.تف به این دل مهربونم.
نهههه مریم بانو اینو پس نگیییر ..دوستش داشتم :'(
سلام 
فقط راجع به بعدا نوشتت بگم بده؟
من متوجه شدم که دیس لایک یا همون مخالفم فقط و فقط و فقط از ظرف دوستانی که گه گداری حرفای خصوصی میزنید تقدیممون میشه. برای ثابت کردنش هم هیچ دلیلی ندارم
سلام
خواهش میکنم...
چه  جالب! ¤_¤  اینم یه مدل ابراز ارادته : )
چون هیچ کدوم از پستهای وبم رو تا الان یادم نمیاد که رای مخالف خورده باشن
و یهو سه تا مخالف در عرض چندساعت ، واسم عجیبه و یه حس خطاکار بودن بهم دست داد...
همش حقیقت:( حقیقتی تلخ
شایدم ما فکرمون تلخ و توقعمون زیاده : ((
خب چیکار میشه کرد؟ گاهی اوقات دست خودم آدم نیست :(
خب یبار ، دوبار ، سه بار دست خود آدم نباشه... نه دیگه هر روز هرروز : (
باید مراقب بود...قلب و احساسات آدم ، اتوبان نیست که آدما بیان و برن...
پنجشنبه ۲۳ خرداد ۹۸ , ۲۳:۰۶ یکی دراین حوالی....
همش درسته متاسفانه:( یه حقیقت تلخ:( 

گفتی اتوبان 
یاد یه جمله ای افتادم میگه تو قلب بعضیا انقدر رفتو آمد زیاده بو پا میده😅😛😂

من یه اشنایم دراین حوالی از رو اخلاقمو نوع حرف زدنمم اصلا نمیشه شناختم اصلا😐😅
حوصلمم ته کشیده حال نداشتم با بیان بیام😁گفتم یکم شیطنت کنم😛
اگه گفتی کیم؟😐
کیههههه😐کییییییههههههه😐(بابا اتی تو قهوه تلخ شدم مثلا😛)
متاسفانه...  : (
نمییدونمممممم اصلا نشناختم کی هستی...حدس هم نتونستم بزنم
اگه راست میگی که یه آشنا دراین حوالی هستی  ، از زیر در دستاتو نشون بده ببینم ^__^
جمله ی خوبی بود : ))
+راستی محیا! رنگ زیر پست که نوشته"کلمات کلیدی" و خط بین نظرات و نوشته ای که تعداد نظرات رو نوشته رو
 سبز کردم ...خوب شده؟ یا قبلا بهتر بود؟
منو شناختی😐
میذاشتی قایم باشک بازی کنم یخولده:( 
اصلام معلوم نبودم😐 توباهوشی😁
هیچم ضایع نبودم مگه نه؟😂
وی همین یه مدل اخلاق را بلد بود فیلم هم بازی میکرد، وی از خنگولهای روزگار بود😅وی درکودکی خود مانده بود😅

خوشگلن خطا😊همینجوری قشنگه
درسته  که قبلشو یادم نمیاد😳ولی اینجوری قشنگه😊
وی از سربه هواهای روزگار بود😅

: ))
خب دیگه دستاتو از زیر در نشون دادی ، شناختمت ^__^  : )
نههه اصلا ضایع نبودی ..خیلی نامحسوس عمل کردی :|
وی خیلی برایمان عزیز است *_*
: ))  مرسی چشمات قشنگ میبینه : )
قبلا خاکستری بودن : )
اون مخالف دیگه، من بودم.
اونی که عاشقه ازدواج میکنه.
قدیما که ازدواج رسم بود، طبق برخی آمارهایی که شنیدم، بیش از ۹۰٪ دوستی های دختر و پسر به ازدواج ختم نشد. الان که دیگه خیلی از جوانها اصلا به ازدواج اعتقاد ندارن.
ممون از توجهتون : )
درسته..یا حداقل تمام تلاششونو برای ازدواج میکنن...
روابط رایجی که محدود به مادیات و جسم هستن ، عشق نیست.
متاسفانه خیلی چیزا جا به جا و عوض شده؛یا مثلا یه ازدواجی صورت میگیره و بعداز یمدت،
یکیشون  وارد رابطه ی به قول خودش "عاشقانه ای" با فردی غیراز همسرش میشه و ...
خدا عاقبت همه رو بخیر کنه...
من لایکیه بودم D:
^__^ ممنون لطف کردی : )

+ امروز یه نفر نظرش عوض شد و رای موافقش رو به مخالف تغییر داد :|  : )))
من موافقت کردم ...
چقدر بد شده این دوره زمونه که ذات آدما پشت نقابی که از خودشون به نمایش میذارن پنهان شده...
ممنون لطف کردی : )
خیلی بد شده...یجورایی هم انگار دیگه عادت کردیم به این رَوَند....
قربونت بره وی😘😍توهم برام خیلی عزیزی😍😘
 😘💙💛
من که به عشقم همیشه وفادارم تا زمان مرگش اینو خودشم میدونه
چه خوب که میدونه : )
 عشق بین شما و لپ تاپتون برای عصر حاضر ، یه اسطوره ست...!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم
موجیم که آسودگیِ ما عدمِ ماست . . .
...............................................................
به دور از شلوغی های شهر و هیاهوی مجازی ، می نویسم از احساسم،گذر روزهایم و پیش آمدهای زندگیم...
Designed By Erfan Powered by Bayan