`باران باش`

بـه‌نـامـ‌ ‌پـر‌وردگـارِ‌بــارانـ. . .

بیمکس...

1.دیروز ظهر شبکه پویا انیمیشن شش قهرمان رو پخش میکرد..نشستم نگاهش کردم...چقدررر شخصیت بیمکس/بیکمث قشنگ و خوب بود...
اینم عکسش : )


عزیزممممممم چقدر مهربووووون بود‌‌‌...


برای خودم: کاش میشد مثل باران میشدیم...مهربان و ساده و بی ادعا...


2.یه وقتایی وقتی درگیر روزمره ها و سختی های دنیا میشی خدا میگه ببین حواسم بهت هستاااا...مثلا عصر روز عید غدیر ، خیلی یهویی هوس قورمه سبزی کردم...هنوز یه ساعت نگذشته بود که برامون قورمه سبزیِ نذری اووردن : )

3.مرتبط با1.  برای رسیدن به چیزهای با ارزشی، مثل حال خوب خانوادت ؛  باید از تمام وجود مایه گذاشت...گاهی تو میشی نقطه ی امید..حتی اگه سختی زیادی بکشی یا چندان فرصتی برای خودت پیدا نکنی... باید یسری خوشی ها رو گذاشت کنار تا به حال خوب رسید...(حال این روزهای من)


+اعیاد قشنگمون پساپس مبارک...
++روز پزشک رو به همه ی پزشکان دلسوز تبریک میگم...یادش بخیر چقدر ما این روز رو تو دبیرستان به هم تبریک می گفتیم : )) ... آخرش قسمت و سرنوشت چیز دیگه ای بود که فکرکنم جزای یه شیطنتی بود که سر یه پزشک انجام دادم : )


+++مداحی زیر رو تازه شنیدم..به دلم نشست...



آخ یادم انداختی که من چقد بیمکسو دوس داشتم :((

 یه ربات با قلبی مهربون و چشمهایی پراز احساس و خوشگل و خوشتیپ! کجا دیگه پیدا میشه؟!!  :'(
: ))

منم  خیلی این کارتون دوست دارم 🤗🤗🤗🤗

+ موافقم  خدا خیلی هوای بندگانش داره  اخ گفتی قرمه سبزی  خوشم کرد 😉

عید شما مبارک باشه عزیزم 

: ))
+ما که فراموشش میکنیم ، به غلط فکرمیکنیم خدا هم فراموشمون کرده ...
جات خالی : ))
ممنون نیلوی عزیزم ..همچنین بر شما *_*

اخییی چه گنده ی مهربونیه:)

 

حال دلت همیشه خوب باشه عزیزم❤

گنده ی مهربون : )))

مرسی ممنون گلشیدجونم♡ انشاءالله برای همه همینطور باشه

سلام عزیزدلم فرشتم😍😍😍

چطوری فداتشم؟😙😘

جریان مشابه قورمه سبزی واسه منم خیلی پیش اومده که فهمیدم خدا حواسش هست😃

عید تو هم پساپس مبارک نازنینم😍😍😍

روز پزشکم تبریک میگم از صمیم قلبم ارزو میکنم ان شالله نتیجه تلاشات همونی بشه که انتظارشو داری😍🙏🌹

 

مداحی رو بعد دانلود میکنم مرسی😘

 

دلم براتون ی ذره شده😘😘

دوستون دارم ی عااااالمه😍😍😍😍

سلاااام آشناجونم  ، خسته نباشی♡_♡
خوبم ممنون :*
این لحظه ها لحظه های قشنگین : )
فدایت♡
ممنون عزیزممم اما پزشک نیستم که : )) (امشب میام گپ اگه رشتمو نگفتم بهت بگم..)
تلاشام در جهت حفظ سلامت خانوادست : ) انشاءالله ...
*_*
منممممم ♡
ما بیشترررررررر ^__^   ♡_♡

آخییی قیافش که بامزس بقول گلی گنده ی مهربون:)))

۲و۳رو درک میکنم خیلی خوب:)

اعیادم پساپس بهت تبریک میگم

😘

 

ممنون بابت مداحی ❤❤❤

مداحی خیلی دوس دارم...

 

انشاالله حال دلت همیشه خوب باشه وبهترینا برات رقم بخوره😚

روزای خوبم میاد😊❤❤❤

: )) خیلیییی نازه ...انیمیشنش هم خیلی قشنگه
: ) انشاءالله خدا به همه حال خوب بده
مرررسی همچین🤗😍

نوش جان : )
فدات ❤💙🌻
روزای خوب هست اما  باید بیشترش کنیم : )😎🤗🌻

فدات عزیزدلم😘😙😍

شکر که خوبی😘😊

رشتت رو گفتی حالا ی تبریک بی جهت در راستای هدف بگم ب جایی برنمیخوره که!!😅😅

ان شالله عزیزم🙏🙏🙏

فدایی داری😘😘😘😘😘

💙❤
سلامت باشی🥰
😅درسته🙈 مررررررسی مچکککککر آشناجونم😘😍

چاکریم😁🤗❤

منم خیلی دوسش دارم بیمکس رو:)))

: ) بچم محبوب دلهاست : )))

تازه دارم دانلود میکنم خوبه😃

 

زندگی از آشنای روغن دار تشکیل شده؟!o O

آشنا؟!من!!!!o O

: )

😧نه..ببخشید ببخشید اشتباه شده...الان درستش میکنم
پیش فرض گوشیم آشناست...خود به خود تغییرش داده🤦‍♀️😶
🤗

این که نابود شدن نیست. ما بچه شیعه‌ها که درک می‌کنیم «حماسه شکست» رو.

درسته...اتفاقا موقع نوشتن پست ، مثالهای واقعی ای که داریم مثل شهدا اومدن تو ذهنم.
یه پستِ چشم بسته و بچگانه بود : )
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم
موجیم که آسودگیِ ما عدمِ ماست . . .
...............................................................
به دور از شلوغی های شهر و هیاهوی مجازی ، می نویسم از احساسم،گذر روزهایم و پیش آمدهای زندگیم...
Designed By Erfan Powered by Bayan