`باران باش`

بـه‌نـامـ‌ ‌پـر‌وردگـارِ‌بــارانـ. . .

دختری از جنس آبی آسمانی...

ازآن روزهایی است که دلم کمی هوس کودکی ام را کرده...
کمی تصورمیکنم...کودکی را که وسعت دنیایش در نقاشیها و سرویس قابلمه ی اسباب بازی آشپزی اش بود...نقاشی هایی که بیشتر ، طرحی از طبیعت بود و گاهی هم به رسم دخترانگی، عروس میکشید...ازبین مدادرنگی ها، برایش آبیِ آسمانی ارزش خاصی داشت...راستی چند دفتر نقاشی را تمام کرده بود؟!...
تصور میکنم زمانی را که اگر خانم معلم کنار"آفرین" برایش ماهی میکشید،دخترک، دورش را دریا میکرد...یک ماهی ِ تنها در دفترش را قبول نداشت...
باشوق آشپزی میکرد و از خورده کاغذها، غذایی خوشمزه میپخت...
زمانی را در خاطر می آورم که باعلاقه ،کتاب داستان میخرید و تا تمام نمیشد، دست از سرش برنمیداشت...قبل از آنکه مدرسه برود خواندن را یادمیگیرد و مینویسد اما از چپ به راست..!
کودکی را درخیالم نقش میبندم که از غافلگیرشدن با "فرشته ی مهربانش" چنان ذوقی میکرد که دوست داشت به تمام عالم جایزه اش را نشان دهد...
 
تاب نمی آورم و دلم پر میکشد . . .
دلم رفتنِ چندروزه به خانه ی مادربزرگ را میخواهد؛مثل قبل، با کتابها و رختخوابم...
دلم دست دادن های طولانی و "جوجه" خطابم دادنهای عموجانم را میخواهد...همان عمویی که در ماشینش عشق میکردم...
دلم غروبها به مسجد رفتن با دایی را میخواهد...
. . .
. . .
گاهی دقیقا وسط دنیا ، 
بدجور دلم دنیای پاک وبی ریا و ساده و صمیمی کودکی ام را میخواهد...
+ وقتی نقاشی میکشی به سبک کودکیونیسم... : )

خودت کشیدی چه قشنگ به دلم نشست :)
بله ^_^ از هر انگشتم هزارتا هنر میباره : )))
ممنونم... 
&خیلی خوش اومدی&
منم دلم برای دوران کودکیم تنگ شده 😔😔😔😔
نقاشی خیلی قشنگ بود 😉
...
ممنونم ؛ نگاهت قشنگه : )
&خیلی خوش اومدی&


اهان نه اشکالی نداره منم آدم شوخ طبعی هستم عزیزم 😁😁😁
خداروشکر : ))
ممنون ازاینکه سوء تفاهمِ پیش اومده رو مطرح کردی  D ;
سلام
نقاشی قشنگی بود
به دل من هم نشست
واقعا یاد دوران کودکی بخیر...
سلام : )
ممنونم...نگاهت قشنگه : ))
یادش بخیییر...
،&خیلی خوش اومدی&
اخیییی یاد بچگیم افتادم.
منم دفتر نقاشیم رو دارم الان.دقیقا پر از نقاشی طبیعت و بینش چندتا عروس دوماده😂
واقعا چه روزای خوبی بود.
چه عاااااالی♡_♡
: ))) 
 آره واقعا...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم
موجیم که آسودگیِ ما عدمِ ماست . . .
...............................................................
به دور از شلوغی های شهر و هیاهوی مجازی ، می نویسم از احساسم،گذر روزهایم و پیش آمدهای زندگیم...
Designed By Erfan Powered by Bayan