`باران باش`

بـه‌نـامـ‌ ‌پـر‌وردگـارِ‌بــارانـ. . .

خداحافظی موقت : )

"یا من الیه یلجأ المتحیّرون"
__ای آنکه به سوی او پناهنده شوند سرگردانان______

عکسای گوشیمو که نگاه میکردم دیدم چقدر از ابرها عکس دارم : ) 

یادش بخیر ..دبیرستان که بودم تو اردوها یا روزایی که یواشکی گوشی میبردیم مدرسه یا تو خونه و کلا هرکجا هرموقع میدیدم آسمون قشنگه سریع عکس میگرفتم...عکس گرفتن از آسمون حس خوبی بهم میداد...
سوم،چهارم دبیرستان موقعایی که درمورد کنکور و قیمت بالای کتاب و کلاسهای خصوصی و اینجور چیزا با دوستام حرف میزدیم ، همیشه میگفتم میخوام عکس ابرا رو چاپ کنم بذارم کنار خیابون بفروشم که درآمدشو صرف درس خوندن کنم : )))  زمان گذشت و گذشت اما این عکس گرفتن از ابرها همچنان ادامه داره : )


چندروز یا شاید چندوقتی نیستم..این روزا باید بیشتر از قبل آروم و قوی باشم و آرامش بدم...مثل این چندوقتِ گذشته باید غلبه کنم رو استرس و فشار روی خودم و بیشتر حواسم به بقیه باشه و تمرکز کنم رو زندگی...
خیلی وقت بود گریه نکرده بودم‌..اصلا اجازه ی ناراحت شدن و گریه به خودم نمیدادم..تاجاییکه کم کم نگران خودم شده بودم : )) اما دیروز باز برای مشکلم ناراحت شدم و البته نه بخاطر خودم..و دو قطره اشک مزاحم سر خورد...دو تا اشک الکی و تو موقعیت نا مناسب...سریع گفتم آخ آخ مژه افتاد تو چشمم...بعدشم چشممو بستمو با انگشت سعی کردم مژه فرضی رو در بیارم...!
امروز داشتم کتاب* میخوندم...برای یه قسمتیش بی اراده به پهنای صورتم اشک ریختم..
فهمیدم هنوز گریه دونم فعاله : )) و خیالم راحت شد..!

اول میخواستم وب رو غیرفعال کنم اما بخاطر صفحه ی درس و پاسخ به سوالات منصرف شدم...
پس یمدت نیستم..تا ببینیم خدا چی میخواد...یا با ورژن جدید دوباره فعال میشم یا با ورژن فعلی شایدم دیگه عمری نبود : ))


 [  لذتِ عشق به این حسِّ بلاتکلیفی ست
  لطفِ تو شاملم آیا بشود؟! یا نشود؟!  ]


بشدت التماس دعا.

___________________________________________
*کتاب(رمان کوتاه) "بی تو هرگز" از زبان همسر و دختر شهید سید علی حسینی.

هرجا هستی خوش باشی

برگرد دوباره منتظرتیم😊😊🌹🌹

ممنونم سلامت باشی♡
: )

نمیدونم چی بگم ....

منتظر اومدنت و پست جدیدت و سلام دوباره 

هستیم 

خیرپیش 

یاران چه غریبااااانه رفتنددددد از اییین خاااانه : ))))
سکوت مراقب شمعدونیا باش♡ : )

در ضمن عکس خیلی قشنگه ابرا واقعا دلبری میکنن🌹🌹

 لطف داری ، قشنگ دیدی : )
 آدم دوست داره بپره روشون : )

فعلا اینجا زلزله اومده 

منم خونه تنهام اونم طبقه سوووم:))

تو گوشه نشستم دعا میکنم زنده بمونم😂😂😂

گناهام داره دور سرم میچرخه 

الهی به امید 

حکمتت رو شکر:))

😨😨😨مراقب خودت باش
نمون خونه...برو تو خیابون

یا بنظرم برو پشت بودم خودتو پرت کن پایین..
تا دم آخری از سقوط آزاد و رهایی لذت ببری : ))
اینکارم نکنی از زلزله میمیری یا مجروح میشی بعد با کلی درد میمیری..
حداقل اینجوری هم یه حالی به خودت میدی هم میمیری : )))
ولی جدی برو تو خیابون نگران شدم واقعا😣😔

نمیتونم تنها برم بیرون:)

خیلی زیاد نبود 

بعید میدونم دیگ بیاد 

😕😣
مراقب خودت باش
انشاءالله که دیگه نمیاد...

ان شاالله به زودی با حال خیلی خوب و پر از انرژی برگردی.

 

منتظرتیم❤

ممنووون انشاءالله♡  : )

قربونت نگران نباش💙

♡♡

باحال خوب برگرد:)

حتما ( :
چهارشنبه ۲۱ خرداد ۹۹ , ۱۱:۳۵ امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ

خیلی دوست دارم الان شعر رضاصادقی رو برات بخونم و بگم 

نرووووووووو تو هم مث من نمیتونی..

ولی نمیخونم، چون میدونم هممون چقدر به این رفتن های موقت نیاز داریم،پس برو، ولی زود برگرد :)

😅
خیلی ممنونم : )
واقعا گاهی خیلی نیاز داریم یمدت از همه چی مخصوصا مجازی دور باشیم..هرچند من صد در صد نتونستم ولی همین یکم فاصله گرفتن هم کلی بدردم خورد...چشم : )
(۹۹/۴/۲۰)

خیره انشالله ...

 

منتظر میشینیم

ممنون انشاءالله
: )

موفق باشی

متشکر سلامت باشید : )
پنجشنبه ۱۲ تیر ۹۹ , ۱۷:۵۱ قاسم صفایی نژاد

چقدر خوبه انسان نگاهش به آسمان باشه

منتظریم برگردید

تشکر🌸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم
موجیم که آسودگیِ ما عدمِ ماست . . .
...............................................................
به دور از شلوغی های شهر و هیاهوی مجازی ، می نویسم از احساسم،گذر روزهایم و پیش آمدهای زندگیم...
Designed By Erfan Powered by Bayan